سمینار مدیریت اجرا و کنترل عملیات بازاریابی و فروش


 

IMG-20191106-WA0000

اعضاء محترم انجمن تحقیقات بازاریابی ایران

به اطلاع می رساند آموزشگاه بازارسازان در نظر دارد درتاریخ 24 آبان ماه  در هتل آکادمی فوتبال  اقدام به برگزاری سمینار مدیریت اجرا و کنترل عملیات بازاریابی و فروش  نماید .

هدف سمینار:  بهترین برنامه های بازاریابی و فروش زمانی ارزش پیدا می کندکه به خوبی اجرا و کنترل شوند. درغیر این صورت هیچ ارزشی ندارند. در این سمینار اصول اجرای بهره ور و کنترل شایسته در راستای اهداف کار و کسب ارائه خواهد شد. تجربیات سی و پنج ساله مدرس در مدیریت و مشاوره سازمان ها در این سمینار ارائه را کاربردی خواهند کرد.

مخاطبان دوره: مدیر عامل ، صاحبان کسب و کار، مدیران بازاریابی، مدیران توسعه بازار ، مدیران فروش.

محتوای دوره:

1-بازاریابی و فروش در کاربرد

2- چرا به آیین اجرا  دربازاریابی و فروش نیاز داریم؟

3- بلوک های اجرای شایسته در بازاریابی و فروش

4-رفتارهای هفت گانه مدیران بازاریابی و فروش در اجرای بهره ور

5- مهمترین وظیفه مدیران بازاریابی و فروش در کسب  نتایج موثر چه هستند؟

6- سه فرایند محوری آیین اجرا در بازاریابی و فروش

7- تدوین استراتژی اجرا و برقراری ارتباط  آن با کارکنان

8- سوالات اساسی در مدیریت کنترل عملیات بازاریابی و فروش

9- نسبت های مالی و کارآرایی در بازاریابی و فروش

10- بیست توصیه معلم بازاریابی در اجرا و کنترل بهره ور

مدرس دوره : معلم بازاریابی و رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران( دکتر پرویز درگی)

گواهینامه: گواهینامه رسمی آموزشگاه بازارسازان ( ممهور به مهر برجسته ، دو زبانه، دارای کد استعلام قابل پیگیری و با امضای رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران)

شرایط  ثبت نام:

شهریه دوره : 750 هزار تومان ( اعضاء انجمن از تخفیف 15% برخوردار خواهند شد.)

ثبت نام گروهی، شامل تخفیف می باشد: 3 تا 5 نفر : 5% و بیش از 6 نفر : 10%- بیشتر از 10 نفر، نفر یازدهم رایگان

پرداخت شهریه به حساب جاری 8025338561 و شماره کارت 6104337723916399 نزد بانک ملت ( جام )شعبه وزارت کار بنام پرویز درگی ( آموزشگاه بازارسازان)

از علاقمندان به شرکت در این سمینار تقاضا می گردد جهت ثبت نام و ارسال اطلاعات مورد نیاز تا سه شنبه 21 آبان ماه با شماره تلفنن 44967061-021 و یا شماره 09033454073 تماس حاصل فرمایند.