فراخوان دعوت به همکاری برای برگزاری همایش

 

 

به اطلاع می رساند، انجمن تحقیقات بازاریابی ایران در نظر دارد نسبت به برگزاری مجموعه همایش های “نقش تحقیقات بازار در توسعه بازارهای صادراتی” اقدام نماید.

به این منظور انجمن در نظر دارد از شرکت های واجد شرایط دعوت نماید برای اجرای همایش شامل مدیریت اجرایی، ثبت نام، جذب حامیان مالی و راهبری همایش پیشنهاد خود را به دبیرخانه انجمن ارسال نمایند.

انجمن نقش خود در راهبری علمی و محتوایی همچنین سیاستگذاری را حفظ خواهد نمود و در موضوعات اجرایی در غالب کمیته اجرایی نظارت خواهد نمود.

هدف از برگزاری سمینار “بهره گیری از تجربیات موفق و روش های علمی توسعه بازار صادراتی” است و محورهای زیر را شامل خواهد شد.

  • روش های استفاده از داده های موجود کتابخانهای و تحقیقات سندیکایی در شناخت اولیه بازار
  • چگونگی تعریف پروژه های مطالعاتی در بازارهای صادراتی
  • نحوه اجرای تحقیقات میدانی در بازارهای هدف
  • مورد کاوی تجربیات موفق صادراتی
  • بهره گیری از درس ها و تجربیات ناموفق برندها در صادرات
  • آشنایی با مراجع اطلاعاتی و پشتیبانی تجارت در بازار هدف
  • آشنایی با ساختار حمایت های دولتی از توسعه صادرات
  • آشنایی با نحوه دسترسی به کانال های فروش در بازار هدف
  • آشنایی با استراتژی های نفوذ در بازارهای هدف

از آنجا که دستیابی به اهداف فوق نیازمند ایجاد شبکه ارتباطی شامل:

  • شرکت های نمونه در توسعه بازار کشور هدف
  • سازمان ها و نهادها، اتاق بازرگانی مشترک، سفارت  و رایزنی اقتصادی ایران در بازار هدف
  • شرکت های مطالعات بازار و تحقیقاتی در بازار هدف
  • سازمان های حامی تجارت در بازار هدف
  • پژوهشگران بازار ایرانی دارای تجربیات مطالعه در بازارهای هدف

است، ضروری است مجری همایش قادر به ایجاد ارتباطات موثر در شبکه سازی بوده و بتواند با همکاری کمیته علمی مرکب از ذینفعان فوق و اعضای انجمن نسبت به تولید محتوای برای همایش اقدام نماید.

الویت برگزاری سمینار در خصوص کشورهای عراق و تاجیکستان و برآورد تعداد نفرات مخاطب بین 100 تا 150 نفر است. سمینار به صورت یک روزه شامل پذیرایی نهار و دو میان وعده خواهد بود.

از حیث ساختار اجرایی می بایست سه کمیته یا شورا در راهبری همایش تشکیل شود و هریک از کمیته ها ناظر و سیاستگذار در حوزه تعریف شده خود خواهد بود. این کمیته ها شامل شورای سیاستگذاری، کمیته علمی و کمیته اجرایی است.

شرکت داوطلب می بایست ضمن ارایه نمونه تجربیات خود در برگزاری موفق همایش ها نسبت به برآورد هزینه و ارایه اجزای تشکیل دهنده هزینه اقدام نماید.

انجمن مختاراست بر اساس سوابق حرفه ای و چارچوب پیشنهادات نسبت به انتخاب گزینه اصلح اقدام نماید لذا این دعوت به همکاری به منزله اجرای مناقصه پیمانکاری نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا