معرفی کتاب ” بازاریابی عصر چهارم”


 

 

گذار از بازاریابی سنتی به بازاریابی دیجیتال و نوین نیازمند شناخت و درک واقعیت ها، ایده ها و پدیده های نوین و سازگاری و پویایی است. عصر چهارم کتابی است آموزنده برای افزایش بهره وری بازاریابی در بازارهای رقابتی آینده. این کتاب معرف راهبردها، راهکارها، توصیه ها و هشدارهایی ارزشمند برای کسانی است که در جست و جوی تازه های سازنده و ارزنده هستند و برای رشد و توسعه آمادگی دارند. و می تواند تحولی چشمگیر در نوع نگرش و رفتار عالان اقتصادی و کسب و کارهای گوناگون به وجود بیاورد.عصر چهارم معرف چگونگی عبور از گذشته به آینده است.

نویسندگان: پروفسور فیلیپ کاتلر و هرماوان کارتاجیا و ایوان ستاوان

مترجمان: دکتر احمد روستا و سجاد عبدالله‌پور

سال چاپ: زمستان ۱۳۹۶ قیمت: ۲۵۰۰۰ تومان قطع: رقعی تعداد صفحات: ۱۹۰

برای اشنایی بیشتر با این کتاب کلیک کنید.

اعضاء انجمن با خرید کتاب از انتشارات سیته10% تخفیف برخوردار خواهند شد