چگونه بینش( شناخت و درک عمیق ) مصرف کنندگان به شکل گیری آینده کسب و کار کمک می کند؟

چگونه بینش( شناخت و درک عمیق ) مصرف کنندگان به شکل گیری آینده کسب و کار کمک می کند؟


 

 

به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی تحقیقات بازاریابی IMRA   (International Marketing Research Day) ، به ابتکار ESOMAR و انجمن تحقیقات بازاریابی ایران در نشست  روز سوم در تاریخ 15 اردیبهشت ماه، سرکار خانم پریسا پروشانی به همراه مدیران محترم مجموعه زرین رویا به موضوع ”  چگونه بینش ( شناخت و درک عمیق ) مصرف کنندگان به شکل گیری آینده کسب و کار کمک می کند ( مورد کاوی : عرضه پوشینه بزرگسال در ایران )” خواهند پرداخت.

 

چهار شنبه 15 اردیبهشت ساعت 18

 

https://www.skyroom.online/ch/imra2021/imra3