• 91درصد افراد ،تحقیقات بازار را نوعی سرمایه گذاری می دانند

    ۹۱درصد افراد ،تحقیقات بازار را نوعی سرمایه گذاری می دانند

    ام بی ای نیوز- نتایج نظر سنجی صورت گرفته در زمینه این که آیا تحقیقات بازار نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود، اعلام شد . به گزارش ام بی ای نیوز،بر اساس نتایج نظر سنجی صورت گرفته در سایت ...
  • نقش علم بازاریابی در سلامت اجتماعی

    نقش علم بازاریابی در سلامت اجتماعی

    در دیدگاه کلان، طبعاً علم بازاریابی در جوامعی می تواند به شکوفایی برسد که بازار به صورت فعال و شفاف به تولید، اشتغال زایی و مصرف بپردازد. به طور کلی، رویکردهای بازاریابی در هر کشوری به ...
  • تحقیقات بازاریابی در ایران را چگونه انجام دهیم؟

    تحقیقات بازاریابی در ایران را چگونه انجام دهیم؟

    تبلیغات در مطبوعات، مجلات، تلویزیون، بنرهای در سطح شهر، سایت‌های اینترنتی، شبکه‌های اجتماعی (مثل فیس بوک، توئیتر)، ایمیل مارکتینگ، بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجوگر (SEO)، کمپین‌های ...
  • تدوین استانداردهای تحقیقات بازاریابی ایران

    تدوین استانداردهای تحقیقات بازاریابی ایران

    نخستین استاندارد تحقیقات بازاریابی ایران منتشر شد   بالاخره پس از بیش از ۲ سال فعالیت و پیگیری اعضا و مسئولین کمیته استاندارد تحقیقات بازاریابی سازمان استاندارد (TC225) نخستین ...
  • گفتگو با آقای افتخاریان رئیس هیئت مدیره انجمن تحقیقات بازاریابی ایران

    گفتگو با آقای افتخاریان رئیس هیئت مدیره انجمن تحقیقات بازاریابی ایران

    انجمن تحقیقات بازاریابی ایران، در نظر دارد روز یکشنبه ۱ بهمن، همایش اختصاصی خود را در محل سالن شماره ۱ سازمان توسعه تجارت ایران برگزار نماید. از این رو گفتگویی با آقای افتخاریان، رئیس ...
  • همایش «ضرورت انجام تحقیقات بازاریابی برای بنگاه ها و شناسایی نقشه ذهن مشتری» برگزار شد

    همایش «ضرورت انجام تحقیقات بازاریابی برای بنگاه ها و شناسایی نقشه ذهن مشتری» برگزار شد

    دومین همایش توانمندسازی بنگاه ها با رویکرد صادرات با موضوع «ضرورت انجام تحقیقات بازاریابی برای بنگاه ها و شناسایی نقشه ذهن مشتری» امروز، ۱ بهمن، با حضور مدیران بخش خصوصی و دولتی، در محل ...
تدوین استانداردهای تحقیقات بازاریابی ایران