• خلق محصول جدید تحقیقاتی و عبور از بحران اقتصادی

    خلق محصول جدید تحقیقاتی و عبور از بحران اقتصادی

    بحران اقتصادی اخیر که در نتیجه تحریم های سال ۲۰۱۸ آمریکا، مشکلات ساختاری و شرایط وسیع ژئوپلتیکی به وجود آمده،  باعث تغییرات گسترده ای در عرصه اقتصادی ایران گردیده است. در نتیجه این تحریم ها بیشتر شرکت های خارجی از ایران خارج و شرکت های تولید کننده داخلی نیز با بحران های شدیدی مواجه شدند. […]
  • سمینار مدیریت بازاریابی

    سمینار مدیریت بازاریابی

    به اطلاع می رساند، انجمن علمی بازار یابی ایران و انجمن مدیریت اجرایی ایران  اقدام به برگزاری سمینار ی با موضوع  ” مدیریت بازاریابی“در روز دوشنبه20 اسفند ماه از ساعت 16 الی  19در مکان : دانشگاه علامه طباطبایی واقع در  ، بزرگراه همت ،دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده مدیریت و حسابداری ...
  • گروه اقتصاد مدیریت پژوهش خبری برگزار می کند: نشست تخصصی" چالش ها و راهکارهای توسعه اکو سیستم کارآفرینی در کشور"

    گروه اقتصاد مدیریت پژوهش خبری برگزار می کند: نشست تخصصی” چالش ها و راهکارهای توسعه اکو سیستم کارآفرینی در کشور”

  • آینده از آن چه گمان می کنیم نزدیک تر است

    آینده از آن چه گمان می کنیم نزدیک تر است

    آینده از آن‌چه گمان می‌کنیم نزدیک‌تر است سال 2030 است و نسلی از اَبَرکارگران-به لطف پیشرفت‌های پزشکی، تکنولوژیک و فیزیکی-در جهانی ساکن‌اند که استعداد خاص سزاوار مزد بیش‌تر، و تعداد کارگران تمام‌وقت از هر زمان دیگری کم‌تر است. دنیایی با قوانین­ ساده، جایی که متخصصان و سودآفرینانِ بازار به ...
  • چهارمین جلسه بینش با موضوع آشنایی با روش تحقیق آزمایشی در مدیریت کسب و کار

    چهارمین جلسه بینش با موضوع آشنایی با روش تحقیق آزمایشی در مدیریت کسب و کار

    آزمایشگاه تحقیقات کسب وکار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اعضای انجمن تحقیقات بازاریابی در راستای برگزاری جلسات بینش؛ بازدیدی را از آزمایشگاه تحقیقات کسب وکار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران داشتند و با عملکرد این آزمایشگاه آشنا شدند. رزا هندیجانی  عضو هیات علمی دانشکده  مدیریت دانشگاه تهران و مدیر ...
  •  تحلیل رفتار مصرف کننده رنگ مو در ایران

    تحلیل رفتار مصرف کننده رنگ مو در ایران

    میزان مصرف لوازم آرایشی و رنگ مو در ایران همیشه بحث برانگیز بوده و آمارهای مختلفی در این باره منتشر شده است. آمارهایی که درباره صحت و سقم آنها سئوالات مختلفی مطرح است. در همین راستا بخش بندی مصرف کنندگان  بازار رنگ مو در ایران از موضوعات جالبی‌ست که شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز […]

خلق محصول جدید تحقیقاتی و عبور از بحران اقتصادی