• گزارش نشست تخصصی تست ایده

    گزارش نشست تخصصی تست ایده

    تشریح مدل آزمایشگاه مفهوم در نشست تخصصی تست ایده در نخستین جلسه بینش؛ پریسا پروشانی به همراه محمد اوتادی مدیر بخش تحقیقات کیفی شرکت بازارنگر به بررسی یکی از آخرین روش‌های بکار رفته در تحقیقات کیفی که مدل آن در این شرکت با عنوان “آزمایشگاه مفهوم” طرح ریزی شده و نمونه‌ای از تبلیغاتی ...
  • نشست تخصصی درخصوص تست ایده

    نشست تخصصی درخصوص تست ایده

    انجمن تحقیقات بازاریابی ایران به منظور پیشبرد فعالیت‌های علمی خود و همکفری بیشتر با اعضای تشکیل دهنده‌اش جلسات بینشی را برگزار می‌کند. چندی‌ پیش اولین جلسه این انجمن برگزار و با استقبال اعضای فعال آن مواجه شد. در نخستین جلسه انجمن تحقیقات بازاریابی؛ مدل ” آزمایشگاه مفهوم” تشریح شد. ...
  • همایش اقتصادی و سرمایه گذاری ایران و آفریقا

    همایش اقتصادی و سرمایه گذاری ایران و آفریقا

    همایش اقتصادی و سرمایه گذاری ایران و آفریقا را در ۷ آبان ماه در سالن همایشهای صدا و سیما توسط انجمن دوستی ایران و کامرون برگزار شد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت کنفرانس به آدرس www.irancameroon.com مراجعه نمایند.
  • چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی

    چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی

    چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی در روز شنبه ۱۸ آذر ماه ۱۳۹۶ در شهر پاریس فرانسه برگزار شد. هدف از این کنفرانس معرفی آخرین نظریه‎ها و دستاوردهای علمی، تبادل دیدگاه‎ها، معرفی دستاوردها و تجربیات کاربردی و معرفی پژوهشگران و دانش پژوهان برتر در شهر پاریس کشور فرانسه است تا هر چند ...
  • کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در علوم انسانی، مدیریت، اقتصاد و حسابداری

    کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در علوم انسانی، مدیریت، اقتصاد و حسابداری

    کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در علوم انسانی، مدیریت، اقتصاد و حسابداری را که در تاریخ ۹ بهمن ۱۳۹۵ در کشور سوئد، شهر استکهلم برگزار شد و انجمن تحقیقات بازاریابی به حامی علمی و معنوی این کنفرانس بود. هدف از این کنفرانس گسترش دانش و انتشار یافته های نو و بدیع در زمینه های مختلف […]
  • سمینار نقش زنجیره تامین و لجستیک در ارتقاء جایگاه بازاریابی در ایران

    سمینار نقش زنجیره تامین و لجستیک در ارتقاء جایگاه بازاریابی در ایران

    سمینار آموزشی مشترک انجمن علمی بازاریابی ایران ، انجمن علمی مدیریت اجرایی ایران، انجمن تحقیقات بازاریابی ایران و کمیته استانداردسازی تحقیقات بازار و پژوهش های اجتماعی با موضوع “نقش زنجیره تامین و لجستیک در ارتقاء جایگاه بازاریابی در ایران” در روز شنبه نهم بهمن ماه در فرهنگسرای ابن سینا با ...

گزارش نشست تخصصی تست ایده