نسل نو بینش نو

 «انجمن تحقیقات بازاریابی ایران» برگزار می‌کند: «نسل نو، بینش نو»

انجمن تحقیقات بازاریابی ایران (IMRA)، در آستانه‌ی بیستمین سالگرد تأسیس خود، برای «ترسیم چشم‌اندازی جدید از صنعت تحقیقات بازاریابی»، رویداد نیم‌روزه‌ی‌ «نسل نو، بینش نو» را در سالن همایش‌های هتل ارم ۹ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌‌کند. در این رویداد بزرگ که با حمایت چندین انجمن علمی و صنفی و همین طور ده‌ها برند معتبر و با حضور حدود ۴۰۰ مدعو از میان صاحبان کسب‌وکار، کارآفرینان، مدیران ارشد، محققان بازار و دانشگاهیان در تهران برپا می‌شود، جمعی از برترین متخصصان تحقیقات بازار به انتقال دانش و تجربه و تبادل نظر در خصوص آخرین تغییر و تحولات این صنعت در جهان می‌پردازند.

در این رویداد، شاهد چند ارائه‌ی برگزیده از آخرین کنگره‌ی انجمن «ایزومار» در سال ۲۰۲۳ با موضوعات مرتبط با آخرین تکنولوژی‌ها و دانش‌ روز دنیا خواهیم بود و نماینده‌ی برتر این انجمن اروپایی، خانم «زاهیا بوماییز»، ارائه‌ای آنلاین خواهند داشت. سپس برخی صاحب‌نظران تحقیقات بازاریابی، آخرین دانسته‌ها و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند، و در ادامه، در قالب یک پنل تخصصی به بررسی جدیدترین روندها و رویکردهای صنعت از جمله داده، هوش مصنوعی و بازی‌پردازی خواهیم پرداخت تا به شناخت بهتری از نسل جدید کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان دست پیدا کنیم. علاوه بر این، انجمن قصد دارد طی مراسمی از پرسشگران، راهبران خاموش و قدرنادیده‌ی صنعت، قدردانی کند.

انجمن تحققیات بازاریابی ایران از تمام علاقه‌مندان به تحقیقات بازاریابی در ایران دعوت می‌کند با حضور در این رویداد ضمن شبکه‌سازی، به گفت‌وگو درباره‌ی حال و آینده‌ی این صنعت بپیوندند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، به صفحات اجتماعی و وبسایت انجمن شرکت‌های تحقیقات بازاریابی ایران مراجعه کنند.

جهت ثبت نام بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

IMRA #ESOMAR#

#انجمن_تحقیقات_بازاریابی #تحقیقات_بازار #نسل_نو #بینش_نو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا