اخبار انجمن

دوره آموزشی MBA
دوره آموزشی MBA ثبتنام اولین دوره MBA تبلیغات (با ظرفیت محدود) شروع شد. ▪️ حاصل همکاری مشترک دانشگاه تهران و انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی ایران ▪️ با حضور مدرسان بهنام و باتجربه حوزه تبلیغات و بازاریابی ▪️ آموزش کاربردی و اصولی، مبتنی بر سرفصلها و موضوعات روز دنیا ▪️ شروع کلاسها از اردیبهشت ۱۴۰۲ (یکشنبهها و سهشنبهها، از ساعت ۱۶ الی ۲۰) ▪️ ارائه مدرک پایاندوره معتبر از سوی دانشگاه تهران ▪️ کلاسها بهصورت حضوری در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار میشود. 🔻 برای اطلاعات بیشتر و ثبتنام با شماره ۰۹۱۲۴۸۵۰۸۹۱ تماس بگیرید. ▪️ سرفصلها: اصول و مبانی

مشارکت اعضا در برگزاری بزرگداشت روز جهانی تحقیقات بازاریابی
بدینوسیله از اعضای محترم انجمن تحقیقات بازاریابی ایران دعوت میشود که با توجه به نامه ایزومار مشارکت خود در برنامه بزرگداشت روز جهانی تحقیقات بازاریابی را برای چهارمین سال پیاپی اعلام نمایند.

گردهمایی تخصصی برند و برندینگ
گردهمایی تخصصی “برند و برندینگ” با حضور بیش از 100 مدیر ارشد برندهای بزرگ ایران در هر روز پنج سخنران به موضوعات تخصصی برند پرداخته و در آخر، یک پنل گفتگوی تعاملی با حضور چهار متخصص برگزار خواهد شد. در روزهای پنجشنبه و جمعه (4 و 5 اسفند) از طریق واتس آپ یا تلگرام به شماره: 09028064518 تلفن مدرسه بادکوبه: 02188564150 با ما در تماس باشید.

آغاز به کار کمیسیونهای آموزش و قیمتگذاری
آغاز به کار کمیسیونهای آموزش و قیمتگذاری به گزارش انجمن تحقیقات بازاریابی ایران: پیرو جلسهای که مدیران عامل شرکتهای تحقیقات بازار به منظور هم اندیشی در روز پژوهش به مورخ 26 آذرماه 1401 برگزار نمودند و با توجه به پیشنهاداتی که در این جلسه در خصوص شکلگیری کارگروههای تخصصی مطرح گردید؛ این موضوعات و پیشنهادات در جلسه هیئت مدیره انجمن به مورخ 2 بهمن ماه 1401 به اطلاع هیئت مدیره رسانیده شد و هیئت مدیره با تشکیل دو کمیسیون آموزش و قیمتگذاری موافقت نمود. همچنین اعلام نمودند در خصوص آشنایی اعضاء در حوزه قراردادها (تامین اجتماعی، بیمه و مالیات)

اجلاس منطقهای آسیا و اقیانوسیه سازمان بین المللی کار
اجلاس منطقهای آسیا و اقیانوسیه سازمان بین المللی کار هفدهمین نشست اجلاس منطقهای سازمان بین المللی کار در تاریخ ۱۵ لغایت ۱۸ آذرماه و به میزبانی کشور سنگاپور برگزار شد. در این نشست سید حسن افتخاریان، نایب رئیس سازمان ملی کارآفرینی ایران هم حضور داشت. در این نشست، وی به لزوم تعريف پروژه های توسعه گفتگوی اجتماعی و تغيير ساختاری در جهت تغيير از اقتصاد سنتی به مدرن پرداخت که مورد توجه مدیرکل سازمان بین المللی کار قرار گرفت.

برگزاری جلسه هماندیشی شرکتهای فعال تحقیقات بازار
برگزاری جلسه هماندیشی شرکتهای فعال تحقیقات بازار به همت کمیسیون تولید محتوا انجمن تحقیقات بازار ایران نشست هماندیشی مدیران عامل و مدیران شرکتهای فعال در حوزه تحقیقات بازار ایران در شرکت ISQI برگزار گردید. در این جلسه بابک اسماعیلیان مدیرعامل شرکت بهینه کاوان کیفیت هدف تشکیل این جلسه را ایجاد همگرایی صنفی و بررسی مشکلات و معضلات مشترک میان شرکتهای تحقیقات بازار ایران عنوان نمود. در این جلسه نمایندگان شرکتهای کالا کاوش کالا، دال بازار پیروز، توسعه بازار ادوار، آوید، ایران متد، EMRC، سیاره نهم، آگاه، ReWise، TOPLANS، افق نگرش ایرانیان، بهینه کاوان کیفیت، ISQI، Nexlooks، آیینه آفتاب کیش