اخبار انجمن

سامیت تحقیقات بازاریابی ۱۴۰۴ | رویداد سالانه انجمن تحقیقات بازاریابی ایران
اخبار

سامیت تحقیقات بازاریابی ۱۴۰۴ | رویداد سالانه انجمن تحقیقات بازاریابی ایران

برگزاری سامیت سالانه تحقیقات بازاریابی ۱۴۰۴ انجمن تحقیقات بازاریابی ایران در راستای هدف اصلی خود که توسعه صنعت تحقیقات بازاریابی است در نظر دارد سامیت سالانه تحقیقات بازاریابی ۱۴۰۴ را در تاریخ ۲۵ آذر ماه مصادف با روز پژوهش با حضور مدیران ارشد آژانس های تحقیقات بازاریابی، مدیران بازاریابی، برند، محصول، ارتباطات و سایر مخاطبین واجد شرایط برگزار نماید. در مرحله آتی فراخوان سخنرانان تخصصی جهت انتخاب توسط هیات داوری صورت خواهد پذیرفت و از میان برترین متخصصان صنعت هشت تا ده ارائه در راستای تم سالانه همایش انتخاب می گردد. مهمانان این رویداد بالغ بر ۵۰۰ نفر خواهند

ادامه مطلب »
اخبار

ششمین رویداد تخصصی نکس آپ با موضوع Advertising & Sponsorship

این رویداد به همت شرکت nexlooks از \”اعضای انجمن تحقیقات بازاریابی ایران\” در تاریخ ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۴ در مرکز همایش‌های ضرغام برگزار خواهد شد. با آرزوی موفقیت برای کلیه اعضا زیست بوم تحقیقات بازاریابی ایران سخنرانان این رویداد: امیر حسن‌زاده فراز برزگر بابک معدن دار میردامون میر سعید سرخانی احسان اسدالهی بابک چهارباشیان علیرضا علیخانی سجاد نوری زاد رضا نویدی نکو لینک ثبت نام: https://evand.com/events/nexup۶ برای اعضای محترم انجمن تخفیف ۳۰ درصدی در نظر گرفته شده که عزیزان می‌توانند با ارسال پیام، کد تخفیف را دریافت نمایند.

ادامه مطلب »
4
اخبار

کنگره بین‌المللی ESOMAR 2025 در پراگ – نقطه عطفی برای صنعت تحقیقات بازاریابی ایران

کمتر از یک ماه دیگر، کنگره سالانه ESOMAR 2025 با شعار «Reimagine» در شهر تاریخی و فرهنگی پراگ، جمهوری چک، برگزار خواهد شد. این کنگره که از 28 سپتامبر تا 1 اکتبر (6 تا 9 مهر 1404) ادامه دارد، یکی از معتبرترین و اثرگذارترین رویدادهای جهانی در حوزه تحقیقات بازاریابی و بینش مصرف‌کننده (Insights) است. کنگره ESOMAR هر ساله میزبان صدها متخصص، پژوهشگر، مدیران بازاریابی و استراتژیست‌های بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان است. فضایی که در آن جدیدترین دستاوردها در حوزه‌های داده‌کاوی، هوش مصنوعی، متدولوژی‌های نوین، و روندهای آینده تحقیقات بازار ارائه و به بحث گذاشته می‌شود. از همین رو، این

ادامه مطلب »
اخبار

گفت‌وگوی کاماپرس با رئیس هیئت‌مدیره انجمن تحقیقات بازاریابی ایران

  خبرگزاری کاماپرس در گفت‌وگویی اختصاصی با بابک اسماعیلیان، رئیس هیئت‌مدیره انجمن تحقیقات بازاریابی ایران، به بررسی نقش و اهمیت تحقیقات بازاریابی در شرایط بحرانی و پسابحران پرداخته است. تحقیقات بازاریابی در دوران بحران به گفته اسماعیلیان، اگرچه در دوران بحران حجم پروژه‌های تحقیقاتی کاهش می‌یابد، اما اهمیت آن‌ها دوچندان می‌شود. تغییر رفتار مصرف‌کننده، جابه‌جایی اولویت‌ها در هرم نیازها، خریدهای محافظه‌کارانه یا احساسی، همگی نیازمند تحقیقات تازه و دقیق هستند. داده‌های چند ماه قبل ممکن است دیگر معتبر نباشند و انجام تحقیقات به‌روز، حتی در مقیاس کوچک، ضرورت پیدا می‌کند. نقش و جایگاه انجمن انجمن تحقیقات بازاریابی ایران که

ادامه مطلب »
22
اخبار

مجمع عمومی سالانه انجمن تحقیقات بازاریابی ایران

 مجمع عمومی سالانه انجمن تحقیقات بازاریابی ایران در روز چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه با حضور اعضای این انجمن برگزار شد. انتخابات اعضای هیات مدیره این انجمن هم در چارچوب مجمع سالانه انجام شد. در این انتخابات، جناب آقای بابک اسماعیلیان مدیرعامل آژانس تحقیقات بازاریابی ReLOOQ، سرکار خانم پروشانی مدیرعامل شرکت بازارنگر، جناب آقای علیرضا حاتمی‌فر مدیرعامل شرکت دال‌بازار، جناب آقای مهدی نجاری مدیر عامل شرکت Toplans، جناب آقای علی پاشایی مدیرعامل شرکت افق نگرش ایرانیان و سرکار خانم شیوا ایروانی از شبکه آفتاب با بیشترین آرا به جمع هیات مدیره انجمن تحقیقات بازاریابی ایران راه پیدا کردند. با آرزوی

ادامه مطلب »
33
اخبار

اولین جلسه هیات مدیره انجمن تحقیقات بازاریابی ایران

اولین جلسه هیات مدیره جدید انجمن تحقیقات بازاریابی ایران برگزار شد. پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ و انتخاب اعضای هیات مدیره، در اولین جلسه هیات مدیره انجمن، جناب آقای بابک اسماعیلیان به عنوان رئیس هیات مدیره انجمن برگزیده شدند. همچنین در این جلسه سرکار خانم پریسا پروشانی به عنوان نایب رییس هیات مدیره، جناب آقای مهدی نجاری دبیر انجمن، جناب آقای علیرضا حاتمی فر به عنوان خزانه دار، سرکار خانم شیوا ایروانی عضو هیات مدیره و جناب آقای علی پاشایی به عنوان بازرس در هیات مدیره انتخاب شدند. با آرزوی موفقیت

ادامه مطلب »
پیمایش به بالا
Scroll to Top