رویدادهای مهم انجمن

شرکت تفکر مهندسان بازار آینده

TMBA از سال 1383 (با نام توسعه مهندسی بازارگستران آتی) افتخار همکاری با برندهای معتبر ملی و بین المللی را در پروژه های تحقیقات بازار داشته  و از سال 1399 فعالیت خود را با نام “تفکر مهندسان بازار آینده” و  اجرای پروژه های تحقیقات بازار کمی و کیفی برای برندها در صنایع و حوزه های مختف اعم از B2B  و B2C ادامه می دهد. در TMBA  با تلفیق تجارب انباشته پروژه های تحقیقات بازار و دانش بازاریابی به همراه سایر خدمات گروه TMBA (آموزش، مشاوره، تبلیغات، استعدادشناسی و نشر) همواره سعی شده بیشترین منافع برای مشتریان ایجاد شود. نام

ادامه مطلب »

Dallbazar Pirooz

مدیریت شرکت دال بازار از سال 1378 پا به عرصه صنعت تحقیقات بازاریابی گذاشت. این شرکت در بخشهای تحقیقات Quantitative و Qualitative و Desk research در بخش کالاهای مصرفی و همچنین صنعتی فعالیت داشته. اسکوپ فعالیتی شرکت ایران، آفریقا و کشورهای CIS می باشد. این شرکت به عنوان یک شرکت پیشرو، کاربرد هوش مصنوعی در تحقیقات بازاریابی را در کشور توسعه داده است. نام ثبت شده شرکت: دال بازار پیروز- Dallbazar Pirooz برند شرکت: دال – DALL موضوع فعالیت اصلی شرکت: تحقیقات بازاریابی جامع در کلیه بخشها، تحقیقات بازاریابی در صادرات، تحقیقات بازاریابی B2B و کالاهای صنعتی، مشاوره توسعه

ادامه مطلب »

نام و نمای هزار و یک

شرکت 1001 برندینگ که از سال 1390 و در دل شرکت اشاره و با عنوان اشاره برند فعالیت خود را به‌صورت تخصصی در حوزه برندسازی شروع نموده است، امروز به عنوان یکی از شرکت‌های پیشگام و باسابقه همکاری با بیش از 150 شرکت فعالیت در کسب‌و‌کار ایران خدمات خود را در حوزه مطالعات بازار، تدوین استراتژی برند، ایده‌پردازی خلاقانه، طراحی گرافیک،  برنامه‌ریزی،  ساخت و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی ارائه می‌نماید.  نام ثبت شده شرکت: راهبردهای نام و نمای هزارویک  برند شرکت: نام و نمای هزارویک موضوع فعالیت اصلی شرکت: مطالعات بازاریابی، برندینگ، ارتباطات بازاریابی، دیزاین شماره ثبت شرکت: 539414 شماره

ادامه مطلب »

شكل‌گیری گفت‌وگوی اجتماعی بر سر تعیین دستمزد

توجه با کار شایسته الزامی است«سیدحسن افتخاریان» از کانون عالی کارفرمایی، الزامات ساختاری و نقش گفت‌وگوی اجتماعی سه‌جانبه را بررسی کرد و به اهمیت کاهش شکاف‌ها میان شرکای اجتماعی در تعیین دستمزد پرداخت.وی در این نشست گفت: باید در موضوع تعیین مزد به مفهوم کار شایسته توجه کنیم، این موضوع به ما می‌گوید که حداقل مزد باید به گونه‌ای تعیین شود که فرد را دارای هویت، خانواده‌اش را تأمین و حتی آینده‌اش را نیز تضمین کند.  وی گفت: کیفیت حداقل مزد از یک طرف به دولت برمی‌گردد که باید موضوع حمایت اجتماعی را ارتقا دهد و از طرف دیگر به

ادامه مطلب »

توسعه اندیشه بازاربین

بازاربین از دل بازار و دانشگاه متولد شده است. جوان، اما پخته است. تازه نفس، اما با تجربه است. هم عملگرا و میدانی است، هم دانشمحور است. دقیق و حساب شده، اما خالق و منعطف است. این شرکت ایجاد شده است تا شکاف بین آنچه باید و آنچه هست را پر کنند. شرکتی که صرفا گردآورنده و تحلیل گر آماری اطالعات نیست بلکه با بهره مندی از دانش عمیق بازاریابی، تحلیل ها و مشاوره های کاربردی برآمده از انواع داده های کمی، کیفی، آزمایشگاهی را ارائه می دهد. نام ثبت شده شرکت: توسعه اندیشه بازاربین برند شرکت: بازاربین موضوع

ادامه مطلب »

کنگره ایزومار 2024

  ذهن | اسطوره | ماشین زمان آن رسیده که آینده اینسایت (insight) و بینش‌ را در جایی که خرد انسانی، جادوی داستان‌سرایی و فناوری‌ها با یکدیگر هم‌سو و هم جهت می‌شوند را تعریف و تحلیل کنیم. این فرصت را از دست ندهید! شهریور امسال در آتن، شهری غرق در تاریخ و تمدن باستانی و نوآوری مدرن، به ما بپیوندید. این شهر به مدت چهار روز، زمینه‌ای برای به اشتراک گذاشتن کشفیات، شکل دادن به روایت همیشه در حال تکامل صنعت و الهام بخشیدن به دنیای بینش‌ها را برای شما فراهم می‌کند!   زمان 18 الی 21 شهریور 1403

ادامه مطلب »

نشست شرکت بازارنگر در روز جهانی تحقیقات بازار

در یک رویداد ابتکاری، پریسا پروشانی، مدیرعامل بازارنگر، گردهمایی از مدیران ارشد کارفرمایی و شرکت‌های معتبر فعال در بازار را ترتیب داد. هم‌زمان با گرامیداشت روز جهانی تحقیقات بازاریابی، مدیران عالی‌رتبه شرکت‌ها درباره نقش حیاتی تحقیقات بازاریابی و کاربردهای استراتژیک آن در مجموعه‌های متبوع خود صحبت کرده و نظرات و تجربیات خود را با مخاطبین درمیان گذاشتند. ویدیو این رویداد را می‌توانید در وب‌سایت و صفحه لینکدین انجمن تحقیقات بازاریابی ایران مشاهده فرمایید.

ادامه مطلب »

 «انجمن تحقیقات بازاریابی ایران» برگزار می‌کند: «نسل نو، بینش نو»

انجمن تحقیقات بازاریابی ایران (IMRA)، در آستانه‌ی بیستمین سالگرد تأسیس خود، برای «ترسیم چشم‌اندازی جدید از صنعت تحقیقات بازاریابی»، رویداد نیم‌روزه‌ی‌ «نسل نو، بینش نو» را در سالن همایش‌های هتل ارم ۹ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌‌کند. در این رویداد بزرگ که با حمایت چندین انجمن علمی و صنفی و همین طور ده‌ها برند معتبر و با حضور حدود ۴۰۰ مدعو از میان صاحبان کسب‌وکار، کارآفرینان، مدیران ارشد، محققان بازار و دانشگاهیان در تهران برپا می‌شود، جمعی از برترین متخصصان تحقیقات بازار به انتقال دانش و تجربه و تبادل نظر در خصوص آخرین تغییر و تحولات این صنعت در جهان

ادامه مطلب »

IMRAsummit2023

The Iranian Marketing Research Association (IMRA), in celebration of its twentieth anniversary, is set to host a live event aimed at elevating the position and fostering awareness of the marketing research industry. This event will also introduce ESOMAR, featuring presentations from the ESOMAR Congress 2023 in Amsterdam. The association’s goal is not only to impart knowledge and experience but also to provide a platform for dialogue, networking, and collaboration among individuals and brands. The target audience for this half-day event includes business owners, entrepreneurs, senior managers of major brands, marketing research agencies, consultants, academics, marketing research enthusiasts, and anyone

ادامه مطلب »
پیمایش به بالا
Scroll to Top