
دو مجموعه ReWise و بازارنگر از اول آبان 1400 با یکدیگر ادغام شده و هم اکنون تحت عنوان برند تجاری ریوایز و بازارنگر فعالیت میکنند. این شرکت با ترکیب تجربه، نوآوری و یکپارچهسازی دانش بازار بومی و تخصص بینالمللی، در جهت خلق ارزش افزوده گام خواهد برداشت.
هدف ما توسعه کاربرد استانداردهای تحقیقات بازاریابی جهانی در بازار ایران است. ما با شما همراهیم تا فرصتهای موجود را شناسایی کنیم و برای دغدغههای قابل تحقیق کسب و کار شما راهحل تحقیقاتی، همراه با راهکارهای عملیاتی، ارائه دهیم.
نام ثبت شده شرکت: بازارنگر |
برند شرکت : |
موضوع فعالیت اصلی شرکت: تحقیقات بازاریابی |
شماره ثبت شرکت: 98261 |
شماره ملی شرکت: 10101422692 |
سال تاسیس شرکت: 1372/04/07 |
نام کامل اعضای هیئت مدیره: پریسا پروشانی (مدیرعامل)، منصور احسان (رئیس هیئت مدیره)، مریم راست گفتار (نایب رئیس هیئت مدیره) |
نام کامل مدیرعامل: پریسا پروشانی |
تعداد کارکنان تمام وقت شرکت در لیست بیمه: 34 نفر |
عضویت ها/ گواهینامه های معتبر کنونی: عضو انجمن تحقیقات بازاریابی ایران عضو انجمن تحقیقات بازاریابی اروپایی ایزومار |
آدرس ثبت شده دفتر مرکزی: تهران، ملاصدرا، شیرازی جنوبی، گرمسار شرقی، پلاک 26، واحد 1 |
تلفن ثبت شده شرکت: 42478000 |
آدرس سایت شرکت: www.rw-bn.com |
ایمیل: info@rw-bn.com |
حوزه تخصصی: جمعآوری دادهها (data collection)، پردازش دادهها (data processing, content analysis)، داده کاوی (data mining)، استخراج بینش (insight generation) روش تحقیق و نوع جمعآوری دادهها: تحقیقات کیفی، تحقیقات کمی، مطالعه بازار (market visit) مخاطبین هدف: B2C، B2B |
امکانات: دارای اتاق Focus Group: بله امکان ضبط ویدئویی Focus Group: بله امکان ضبط صوتی Focus Group: بله امکان مشاهده Focus Group از طریق اتاق مشاهده و آینه یکطرفه: بله دارای مرکز تماس: بله دارای پنل آنلاین مصرفکنندگان: خیر دارای پنل ممیزی خردهفروشی: خیر |
سایر موارد: قسمتی از افتخاراتی که این شرکت و هیئت مدیره آن در کارنامه خود دارند، به شرح زیر است:
|