لوگو بازارنگر-1

دو مجموعه ReWise و بازارنگر از اول آبان 1400 با یکدیگر ادغام شده و هم اکنون تحت عنوان برند تجاری ریوایز و بازارنگر فعالیت می‌کنند. این شرکت با ترکیب تجربه، نوآوری و یکپارچه‌سازی دانش بازار بومی و تخصص بین‌المللی، در جهت خلق ارزش افزوده گام خواهد برداشت. 

هدف ما توسعه کاربرد استانداردهای تحقیقات بازاریابی جهانی در بازار ایران است. ما با شما همراهیم تا فرصت‌های موجود را شناسایی کنیم و برای دغدغه‌های قابل تحقیق کسب و کار شما راه‌حل تحقیقاتی، همراه با راهکارهای عملیاتی، ارائه دهیم.

نام ثبت شده شرکت: بازارنگر

برند شرکت :

موضوع فعالیت اصلی شرکت: تحقیقات بازاریابی

شماره ثبت شرکت: 98261

شماره ملی شرکت: 10101422692

سال تاسیس شرکت: 1372/04/07

نام کامل اعضای هیئت مدیره: پریسا پروشانی (مدیرعامل)، منصور احسان (رئیس هیئت مدیره)، مریم راست گفتار (نایب رئیس هیئت مدیره)

نام کامل مدیرعامل: پریسا پروشانی

تعداد کارکنان تمام وقت شرکت در لیست بیمه: 34 نفر

عضویت ها/ گواهینامه های معتبر کنونی:

عضو انجمن تحقیقات بازاریابی ایران

عضو انجمن تحقیقات بازاریابی اروپایی ایزومار

آدرس ثبت شده دفتر مرکزی:  تهران، ملاصدرا، شیرازی جنوبی، گرمسار شرقی، پلاک 26، واحد 1

تلفن ثبت شده شرکت: 42478000

آدرس سایت شرکت: www.rw-bn.com

ایمیل: info@rw-bn.com

حوزه تخصصی: جمع‌آوری داده‌ها (data collection)، پردازش داده‌ها (data processing, content analysis)، داده کاوی (data mining)، استخراج بینش (insight generation)

روش تحقیق و نوع جمع‌آوری داده‌ها: تحقیقات کیفی، تحقیقات کمی، مطالعه بازار (market visit)

مخاطبین هدف: B2C، B2B

امکانات:

دارای اتاق Focus Group: بله

امکان ضبط ویدئویی Focus Group: بله

امکان ضبط صوتی Focus Group: بله

امکان مشاهده Focus Group از طریق اتاق مشاهده و آینه یک‌طرفه: بله

دارای مرکز تماس: بله

دارای پنل آنلاین مصرف‌کنندگان: خیر

دارای پنل ممیزی خرده‌فروشی: خیر

سایر موارد: 

قسمتی از افتخاراتی که این شرکت و هیئت مدیره آن در کارنامه خود دارند، به شرح زیر است:

  • از پیشگامان صنعت تحقیقات بازاریابی در ایران
  • از هم‌بنیانگذاران انجمن تحقیقات بازاریابی ایران
  • دارنده تندیس کارآفرین زن برتر
  • دارنده تندیس کارآفرین مسئولیت‌‎پذیر
  • سابقه کار طولانی در شرکت تحقیقات بازاریابی GfK، (جزو 6 شرکت برتر تحقیقات بازاریابی دنیا)
  • چاپ مقاله ای در مجله معتبر بین‌المللی Research World در حوزه UX Research به عنوان اولین مقاله منتشره شده در این مجله از ایران
  • تدریس در دوره‌های MBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه شریف
  • تهیه و ضبط پادکست 12 اپیزودی پیرامون روش‌های تحقیقات بازاریابی در فضای استارتاپی
  • مدرس دوره پیوسته یک ساله ارتباطات بازاریابی و تبلیغات مدرسه‌ ویژه
  • مدرس دوره تحقیقات بازاریابی مدرسه ویژه
اسکرول به بالا