مشارکت و همکاری در بزرگداشت روز جهانی تحقیقات بازاریابی

به اطلاع می رساند با توجه به پیشنهاد انجمن تحقیقات بازاریابی اروپا (ESOMAR) در برگزاری بزرگداشت روز جهانی تحقیقات بازاریابی (IMRD ) ، از انجمن صنفی تحقیقات بازاریابی ایران نیز خواسته شده تا با مشارکت در این رویداد همانند سال گذشته، ضمن نمایش اهمیت تحقیقات بازاریابی در ایران، تجربیات خود را در سطح بین المللی  با سایر انجمن ها و شرکت ها در سایر کشورها به اشتراک بگذارد. محور اصلی انتخاب شده برای این رویداد “اهداف توسعه پایدار” است. که می تواند طیف گسترده ای از مخاطبین ( فریلنسرها، محقق ها، سفارش دهندگان تحقیق، جامعه نخبگان و …) را به خود جذب کند. شما می توانید از بین 17 موضوع متفاوت حول محور “اهداف توسعه پایدار” ، موضوع/ موضوعاتی را انتخاب کنید. مشارکت اعضاء می تواند از طریق برگزاری جلسات گفتگو و تبادل نظر فردی یا جمعی ، بصورت آنلاین یا ویدئوی از قبل ضبط شده، در پلتفرم انتخابی اعضاء صورت بگیرد. محتواهای تولید شده در خلال روزهای 5 الی 16 اردیبهشت ، از طریق ESOMAR، منتشر و در دسترس عموم در دنیا قرار داده خواهد شد لذا در این راستا انجمن تحقیقات بازاریابی ایران ضمن مکاتبه با ایزومار و اعلام آمادگی مشارکت، از اعضای محترم عضو دعوت بعمل می آورد، چنانچه علاقمند  به همکاری و  مشارکت در برگزاری این رویداد جهانی هستند، حداکثر تا دوشنبه 1400/12/23 آمادگی و برنامه خود را اعلام نمایند. و همچنین محتواهای ضبط شده حداکثر تا دوشنبه  1401/1/29در اختیار انجمن تحقیقات بازاریابی ایران قرار گیرد.

لطفاً جهت اطلاع از موضوعات اینجا داده شده کلیک نمائید        

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا