شرکت بازارنگر لوگو جدید

شرکت بازارنگر، پیشتاز در صنعت تحقیقات بازاریابی در ایران، در سال 1372 تاسیس شده است و با معرفی این صنعت به بازار ایران، خدمات ارزنده ای را با رعایت اخلاق حرفه ای، تلاش در حفظ کیفیت داده ها و خروجی های موثر عرضه می کند. هدف اصلی بازارنگر، ایجاد ارزش افزوده برای کارفرمایان و کمک به توسعه کسب وکارهای شان است. فهرست کارفرمایان وفادار بازارنگر، گواهی است بر تعهد این مجموعه به ایجاد ارتباطات مسئولانه با کارفرمایان و نقش پر رنگ آن در ارائه داده هایی که مسیر توسعه کسب و کارها را روشن می سازد.

نام ثبت شده شرکت: بازارنگر

برند شرکت : Bazaarnegar

موضوع فعالیت اصلی شرکت: تحقیقات بازاریابی

شماره ثبت شرکت: 98261

شماره ملی شرکت: 10101422692

سال تاسیس شرکت: 1372/04/07

نام کامل اعضای هیئت مدیره: پریسا پروشانی (مدیرعامل)، منصور احسان (رئیس هیئت مدیره)، مریم راست گفتار (نایب رئیس هیئت مدیره)

نام کامل مدیرعامل: پریسا پروشانی

تعداد کارکنان تمام وقت شرکت در لیست بیمه: 31 نفر

عضویت ها/ گواهینامه های معتبر کنونی:

عضو انجمن تحقیقات بازاریابی ایران

دارای گواهینامه خدمات مشاوره آماری مرکز آمار ایران

عضو انجمن تحقیقات بازاریابی اروپایی ایزومار

نماینده انجمن تحقیقات بازاریابی اروپایی ایزومار در ایران

دارای عضویت اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی تهران

دارای پروانه پژوهش از وزارت صنایع و معادن

آدرس ثبت شده دفتر مرکزی:  تهران، ملاصدرا، شیرازی جنوبی، گرمسار شرقی، پلاک 26، واحد 3

تلفن ثبت شده شرکت: 02142478000

آدرس سایت شرکت: www.bazaarnegar.com

ایمیل: info@bazaarnegar.com

حوزه تخصصی: جمع‌آوری داده‌ها (data collection)، پردازش داده‌ها (data processing, content analysis)، داده کاوی (data mining)، استخراج بینش (insight generation)

روش تحقیق و نوع جمع‌آوری داده‌ها: تحقیقات کیفی، تحقیقات کمی، مطالعه بازار (market visit)

مخاطبین هدف: B2C، B2B

امکانات:

دارای اتاق Focus Group: بله

امکان ضبط ویدئویی Focus Group: بله

امکان ضبط صوتی Focus Group: بله

امکان مشاهده Focus Group از طریق اتاق مشاهده و آینه یک‌طرفه: بله

دارای مرکز تماس: بله

دارای پنل آنلاین مصرف‌کنندگان: خیر

دارای پنل ممیزی خرده‌فروشی: خیر

سایر موارد: 

قسمتی از افتخاراتی که این شرکت و هیئت مدیره آن در کارنامه خود دارند، به شرح زیر است:

  • از پیشگامان صنعت تحقیقات بازاریابی در ایران
  • مجری اولین طرح های کلینیک خودرو، آمنی باس، فوکوس گروپ و … در ایران
  • از هم بنیانگذاران انجمن تحقیقات بازاریابی ایران
  • نماینده انجمن اروپایی تحقیقات بازاریابی ایزومار در ایران
  • تدریس در 11 دوره پیوسته یکساله “ارتباطات بازاریابی و تبلیغات” درآموزشگاه ویژه
  • تدریس در دوره های MBA روابط عمومی دانشگاه تهران
  • تدریس در دوره MBA تبلیغات دانشگاه تهران
  • تدریس در دوره MBA بازاریابی دانشگاه امیر کبیر
Scroll to Top