رویدادهای مهم انجمن
حوزه سلامت
شرکت ریوایز و بازرنگر به مناسبت هفته بزرگداشت بین المللی تحقیقات بازاریابی، ویدیویی را با موضوع “حوزه سلامت “منتشر کرد. در این ویدیو خانم سوده حبیبی هم بنیان گذار و کامرشیال دایرکتورریوایز و بازارنگر به همراه خانم دکتر مونا جابری دوست هم بنیان گذار و مدیرعامل رامونا سلامت، پیرامون موضوع مورد نظر به گفتگو نشستند . برای دیدن ویدئو این برنامه روی لینک کلیک نمائید. https://www.aparat.com/v/SyYo3
جنسیت و فضای شهری
شرکت ریوایز و بازرنگر به مناسبت هفته بزرگداشت بین المللی تحقیقات بازاریابی، ویدیویی را با موضوع ” جنسیت و فضای شهری “منتشر کرد. در این ویدیو خانم پریسا پروشانی مدیر عامل و هم بنیان گذار ریوایز و بازارنگر با خانم دکتر مسرت امیرابراهیمی پژوهشگر مستقل، جامعه شناس و جغرافی دان شهری، پیرامون موضوع مورد نظر به گفتگو نشستند . برای دیدن ویدئو این برنامه روی لینک کلیک نمائید. https://www.aparat.com/v/Ay7io
تولید و مصرف مسئولانه
شرکت ریوایز و بازرنگر به مناسبت هفته بزرگداشت بین المللی تحقیقات بازاریابی، ویدیویی را با موضوع ” تولید و مصرف مسئولانه “منتشر کرد. در این ویدیو خانم پریسا پروشانی مدیر عامل و هم بنیان گذار ریوایز و بازارنگر با خانم نگار صدقی مدیر کل گاو خندان شرکت بل روزانه، پیرامون موضوع مورد نظر به گفتگو نشستند . برای دیدن ویدئو این برنامه روی لینک کلیک نمائید. https://www.aparat.com/v/WH5Q3
حوزه سلامت
شرکت ریوایز و بازرنگر به مناسبت هفته بزرگداشت بین المللی تحقیقات بازاریابی، ویدیویی را با موضوع ” حوزه سلامت “منتشر کرد. در این ویدیو خانم پریسا پروشانی مدیر عامل و هم بنیان گذار ریوایز و بازارنگر با خانم مونا توسلیان مدیر مارکتینگ شرکت بل روزانه ، پیرامون موضوع مورد نظر به گفتگو نشستند . برای دیدن ویدئو این برنامه روی لینک کلیک نمائید. https://www.aparat.com/v/Ncm4l
کار شایسته در راستای رشد اقتصادی
کار شایسته در راستای رشد اقتصادی هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای تحقیقات بازاریابی ایران به مناسبت هفته بزرگداشت بینالمللی تحقیقات بازار، ویدیویی را با موضوع” کار شایسته در راستای رشد اقتصادی” منتشر کرد. برای دیدن این ویدیو روی لینک زیر کلیک نمایید. https://www.aparat.com/v/Yse41
مشارکت و همکاری در بزرگداشت روز جهانی تحقیقات بازاریابی
مشارکت و همکاری در بزرگداشت روز جهانی تحقیقات بازاریابی به اطلاع می رساند با توجه به پیشنهاد انجمن تحقیقات بازاریابی اروپا (ESOMAR) در برگزاری بزرگداشت روز جهانی تحقیقات بازاریابی (IMRD )، از انجمن صنفی تحقیقات بازاریابی ایران نیز خواسته شده تا با مشارکت در این رویداد همانند سال گذشته، ضمن نمایش اهمیت تحقیقات بازاریابی در ایران، تجربیات خود را در سطح بین المللی با سایر انجمنها و شرکتها در سایر کشورها به اشتراک بگذارد. محور اصلی انتخاب شده برای این رویداد “اهداف توسعه پایدار” است. که میتواند طیف گستردهای از مخاطبین ( فریلنسرها، محققها، سفارشدهندگان تحقیق، جامعه نخبگان و
بخشنامه
در اجرای مواد 2و 3 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کارمصوب 1390/11/16مجلس شورای اسلامی مبنی بر لزوم بهره گیری از نظرات تشکل های اقتصادی غیردولتی نظیر اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن و کشاورزی ایران،تعاون ایران و تشکل های کارفرمایی و کارگری ( که عضو اتاق ها نیستند) ، تمامی دستگاه های اجرایی مکلفند : 1-در تدوین یا اصلاح مقررات و رویه های اجرایی مرتبط با کسب و کار نظر اتاق ها و سایر تشکل های اقتصادی ذیربط را اخذ و مورد توجه قرار دهند و عندالاقتضاء از نماینده آنها برای شرکت در جلسات دعوت کنند. 2-در راستای تضمین اجرای
هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی
برگزاری هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی تهران/مرکز همایش های صدا و سیما /21-20 دی 1400/ لطفاً جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های همایش علمی اینجا کلیک نمائید.
ورکشاپ تخصصی و کاربردی
به اطلاع می رساند، مدیران شرکت nexlooks در تاریخ 23 و 24 دی ماه از ساعت 9 صبح الی 18 بعداز ظهر اقدام به برگزاری ورکشاپ تخصصی و کاربردی نموده اند . لذا از کلیه علاقمندان به شرکت در ورکشاپ مذکور تقاضا می گردد جهت ثبت نام با شماره تلفن 88078947 تماس حاصل فرمایند.