توسط انجمن تحقیقات بازاریابی ایران و با همکاری انجمن تحقیقات بازاریابی اروپا ESOMAR ، معاونت علمی فن آوری ریاست جمهوری و مرکز همکاری های فن آوری و نوآوری ریاست جمهوری در 20 تیر ماه سال 1395 برگزار شد.
مهمترین هدف برگزاری این کنفرانس معرفی پژوهش بازار به عنوان ابزاری قدرتمند برای تصمیم سازی مدیران، بررسی بازار، شناخت فرصت ها و استفاده از نگرش مصرف کننده در کسب و کارهای نوپا بود. همینطور می توان به سایر اهداف این کنفرانس از جمله ارتقای صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان، آشنایی با الگوها و متدهای راهبردی رقابتی در شرکت های دانش بنیان، آشنایی با منابع اطلاعاتی معتبر برای بازاریابی محصولات دانش بنیان و آشنایی و ارتباط سازی شرکت کنندگان با متخصصین و مسئولین این صنعت اشاره کرد. در ادامه خلاصه ای از برگزاری کنفرانس امده است. همینطور برای اطلاع از شرایط دریافت مقلات ارائه شده در کنفرانس می توانید به سایت imraconferences.ir مراجعه نمایید.