شرکت پژوهش بازار رسانه امروز به عنوان عضوی از خانواده دی ان ای یونیون از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را با اشتیاق برای انجام تحقیق و ایجاد شناخت بیشتر از کسبوکارها، با روشهای تحقیقی آغاز کرد.
ما میکوشیم ابزاری فراهم کنیم تا مشتریانمان در زمینه فعالیتهای بازاریابی درست تصمیمگیری کنند. این امر با ارائه گزارشهای استاندارد، تحلیل دادههای کمی و کیفی در حوزه رفتار مصرفکنندگان، شبکه توزیع، خردهفروشی، تبلیغات و رسانهها انجام میشود.
نام ثبت شده شرکت: شرکت پژوهش بازار رسانه امروز |
برند شرکت : emrc |
موضوع فعالیت اصلی شرکت: تحقیقات بازار |
شماره ثبت شرکت: 202969 |
شماره ملی شرکت: 10102446764 |
سال تاسیس شرکت: 1382 |
نام کامل اعضای هیات مدیره: ناصر پاشاپور نیکو – پرویز قلی پور آقا باقر – سید محمد شایعی موسوی – کامیار امامی |
نام کامل مدیرعامل: کامیار امامی |
تعداد کارکنان تمام وقت شرکت در لیست بیمه: 198 |
عضویت ها/ گواهینامه های معتبر کنونی: esomar – win – سازمان آمار |
آدرس ثبت شده دفتر مرکزی: تهران ونک خیابان شیخ بهایی شمالی ضلع شرقی میدان شیخ بهایی پلاک 7 |
تلفن ثبت شده شرکت: 02188620500 |
آدرس سایت شرکت: www.emrc.info |
ایمیل: emrc@emrc.info / emami@emrc.info |
حوزه تخصصی: جمعآوری دادهها (data collection)، پردازش دادهها (data processing, content analysis)، داده کاوی (data mining)، استخراج بینش (insight generation)، آیندهپژوهی (futures studies) روش تحقیق و نوع جمعآوری دادهها: تحقیقات کیفی، تحقیقات کمی، تحقیقات کتابخانهای (desk research/ secondary research)، مطالعه بازار (market visit) مخاطبین هدف: B2C، B2B |
امکانات: دارای اتاق Focus Group: بله امکان ضبط ویدئویی Focus Group: بله امکان ضبط صوتی Focus Group: بله امکان مشاهده Focus Group از طریق اتاق مشاهده و آینه یک طرفه: بله دارای مرکز تماس: بله دارای پنل آنلاین مصرفکنندگان: بله دارای پنل ممیزی خردهفروشی: بله |
سایر موارد: پژوهشهای رسانه مشتمل بر پایش، ارزیابی و برنامهریزی و همچنین عادات رسانه |