آژانس nexlooks آژانس پیشتاز در کشور در زمینه تحلیل پیشرفته داده ها و ارائه راهحل (Solution)، استراتژی (Strategy) و برنامه (Plan) است. فعالیت این آژانس، به جمعآوری دادهها و ارائه گزارشهای توصیفی محدود نمیگردد و در نهایت با استفاده از تکنیکها و مدلهای پیشرفته؛ ارزش افزوده بالاتری برای دادهها ایجاد مینماید که در نهایت به فرایند تصمیمگیری در شرکتها، کمک زیادی مینماید. این آژانس، سرمایهگذاری زیادی در زمینه تحلیل پیشرفته بازار و تبدیل داده به Insight انجام داده است. تحلیل فرصتهای بازار (Market Opportunities Analysis)؛ استراتژی ورود به بازار(GoToMarekt Strategy)، استراتژی رشد (Growth Strategy)؛ از مهمترین محصولات این آژانس محسوب میشود. همچنین این آژانس در زمینه Advertising Research، در زمره آژانس های پیشرو در کشور محسوب میشود و ارائهدهنده بسیاری از تکنیکهای جدید مانند Recall Test, Recognition Test و DART در زمینه تحقیقات Pre-Launch Advertising Test و Post-Launch Test میباشد. این آژانس در زمینه تحلیل موقعیت برند، عملکرد برند و ارائه استراتژی برندینگ نیز در زمره آژانسهای برتر در کشور میباشد. همچنین بخشی از فعالیت این شرکت در زمینه Datamining میباشد و در این حوزه با شرکتهای بیمه و بانکها، پروژههای مختلفی را به انجام رسانده است.
نام ثبت شده شرکت: بازار پژوهان نگاره (نکس لوکس) |
برند شرکت: nexlooks |
موضوع فعالیت اصلی شرکت: تحقیقات بازار- تحلیل پیشرفته بازار و ارائه راهحلهای بازاریابی و فروش – تدوین استراتژی بازاریابی و فروش- تحلیل پیشرفته برند و ارائه استراتژی برندسازی- تحلیل فرصتهای بازار |
شماره ثبت شرکت: 522015 |
شماره ملی شرکت: 14007372986 |
سال تاسیس شرکت: 1396 |
نام کامل اعضای هیئت مدیره: رضا نویدی نکو، سجاد نوریزاد، شرکت راهبردهای ارتباطی خلاق بادکوبه و شرکا به نمایندگی امین قوام صدری |
نام کامل مدیرعامل: رضا نویدی نکو |
تعداد کارکنان تمام وقت شرکت در لیست بیمه: 31 نفر |
عضویتها/ گواهینامههای معتبر کنونی: گواهینامه مرکز آمار ایران |
آدرس ثبت شده دفتر مرکزی: تهران، شهرک غرب، درختی، خیابان بهارستان، پلاک 25، طبقه دوم |
تلفن ثبت شده شرکت: 88078947 |
آدرس سایت شرکت: |
ایمیل: |
حوزه تخصصی: تحقیقات بازار (Market Research) – تحلیل پیشرفته بازار (Market Analysis) و ارائه راهحلهای بازاریابی و فروش – تدوین استراتژی بازاریابی و فروش (Strategy & Plan) – داده کاوی (Datamining) – تحلیل پیشرفته برند و ارائه استراتژی برندسازی- تحلیل فرصتهای بازار (Market Opportunities Analysis) – استراتژی رشد (Growth Strategy) – استراتژی ورود به بازار (GoToMarket Strategy) – برنامه بازاریابی (Marketing Plan) – برنامههای توسعه فروش – سنجش اثربخشی تبلیغات – تکنیکهای Big Idea Generation – تست محصول و تست ایده (Concept Test) – تحلیل رفتار مصرفکننده (Consumer Behavior) – تحلیل رقابتی (Competitive Analysis) – مطالعات 360 درجه بازار – گزارشهای دسک – پروژههای Retail Audit و Census – تحلیل عمیق محتوای شبکههای مجازی از طریق روشهای Content Mining- تحلیل رفتار و نگرش مشتری در بستر شبکههای اجتماعی – پیشبینی رفتار مشتریان بالقوه براساس الگوریتمهای یادگیری ماشینی – تحلیل دادههای غیر هم وزن- تحلیلهای پیشرفته Image Analysis در تحقیقات کیفی سنجش نگرش مشتری روش تحقیق و نوع جمعآوری دادهها: تحقیقات کیفی – تحقیقات کمی – تحقیقات کتابخانهای (desk research/ secondary research)- Observation – مطالعات بنچ مارکینگ- Content Mining – Text Mining مخاطبین هدف: B2C ،B2B |
امکانات: دارای اتاق Focus Group: بله امکان ضبط ویدئویی Focus Group: بله امکان ضبط صوتی Focus Group: بله امکان مشاهده Focus Group از طریق اتاق مشاهده و آینه یکطرفه: بله دارای مرکز تماس: بله دارای پنل آنلاین مصرفکنندگان: خیر دارای پنل ممیزی خردهفروشی: بله دارای سالن مخصوص Gang Survey با ظرفیت 10نفر : بله |
سایر موارد: زیرساخت منسجمی از کدهای تحلیلی و برنامهنویسی شده در زمینه Data Cleaning و Data Analysis ( در بستر نرمافزارهای R و Python ) که در مرحله جمعآوری داده و تحلیل داده؛ به افزایش کیفیت دادهها، کمک شایانی مینماید. “سیستم یکپارچه داده تا گزارش” (سیستمی که دادههای جمعآوری شده به صورت تبلتی را مستقیما وارد سرورهای تحلیل میکند و امکان استخراج فوری گزارشهای پیشرفته بازار را مهیا میسازد) اتاق مخصوص Recall Test و Recognition Test |