ریوایز

هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت ReWise از بدنه اصلی شعبه تهران شرکت GfK جدا شده (بعد از انحلال GfK در ایران به علت تشدید تحریم‌‎های اخیر)، و  شرکت ReWise را تاسیس نمودند.

این شرکت با ترکیب تجربه، نوآوری و یکپارچه سازی دانش بازار بومی و تخصص بین المللی، در جهت خلق ارزش افزوده گام خواهد برداشت.  

هدف ما توسعه کاربرد استانداردهای تحقیقات بازاریابی جهانی در بازار ایران است. ما با شما همراهیم تا فرصت‌های موجود را شناسایی کنیم و برای دغدغه‌های قابل تحقیق کسب‌و‌کار شما راه حل تحقیقاتی، همراه با راهکارهای عملیاتی، ارائه دهیم.

نام ثبت شده شرکت: شرکت رهنمایان و ایده پردازان یکتای زندگی

برند شرکت: (ReWise)

موضوع فعالیت اصلی شرکت: تحقیقات بازاریابی

 شماره ثبت شرکت: 542775

شماره ملی شرکت: 14008410691

سال تاسیس شرکت: 1398/04/01

نام کامل اعضای هیئت مدیره: سوده حبیبی (مدیرعامل)، مهرداد صدری اشتهاردی (رئیس هیئت مدیره)، پریناز طاهباز (نایب رئیس هیئت مدیره)

نام کامل مدیرعامل: سوده حبیبی

تعداد کارکنان تمام وقت شرکت در لیست بیمه: 13 نفر

عضویت‌ها/ گواهینامه‌های معتبر کنونی: 

عضو انجمن تحقیقات بازاریابی ایران

عضو حقوقی انجمن تحقیقات بازاریابی اروپایی ایزومار

آدرس ثبت شده دفتر مرکزی: تهران، ونک، خیابان شهید حجت الاسلام عباس شیرازی، خیابان سامان، پلاک 67، طبقه 2، واحد شمالی

تلفن ثبت شده شرکت: 88616205-021

آدرس سایت شرکت: https://www.rewiseco.com 

ایمیل: info@rewiseco.com

حوزه تخصصی: جمع‌آوری داده‌ها (data collection)، پردازش داده‌ها (data processing, content analysis)، داده کاوی (data mining)، استخراج بینش (insight generation)

روش تحقیق و نوع جمع آوری داده ها: تحقیقات کیفی، تحقیقات کمی، مطالعه بازار (market visit)

مخاطبین هدف: B2C، B2B

امکانات:

دارای اتاق Focus Group: بله

امکان ضبط ویدئویی Focus Group: بله

امکان ضبط صوتی Focus Group: بله

امکان مشاهده Focus Group از طریق اتاق مشاهده و آینه یک طرفه: بله

دارای مرکز تماس: بله

دارای پنل آنلاین مصرف کنندگان: خیر

دارای پنل ممیزی خرده فروشی: خیر

سایر موارد: 

قسمتی از افتخاراتی که این شرکت و هیئت مدیره آن در کارنامه خود دارند، به شرح زیر است:

  • شناخت و آگاهی از به روزترین استانداردهای تحقیقات بازاریابی جهانی، به واسطه سابقه کار طولانی در شرکت تحقیقات بازاریابی GfK، (جزو 6 شرکت برتر تحقیقات بازاریابی دنیا)، در بالاترین سمت های سازمانی (Country Manager و Commercial Director)
  • چاپ مقاله ای علمی در مجله معتبر بین المللی Research World در حوزه UX Research به عنوان اولین مقاله منتشره شده در این مجله از ایران
  • تدریس در دوره های MBA روابط عمومی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی
  • تهیه و ضبط پادکست 12 اپیزودی پیرامون روش های تحقیقات بازاریابی در فضای استارتاپی
  • مدرس اصلی، طراح و عضو شورای برنامه ریزی دوره تحقیقات بازاریابی مدرسه ویژه

سخنران در تعداد زیادی کنفرانس و رویداد، مثل iBridges (برلین)، آخر هفته برند (تهران)، Automechanika (دوبی)، Nexus (دوبی)، ICIS (دوبی) و ….

Scroll to Top