شرکت توسعه بازار سام فعالیت خود را با هدف کمک به توسعه بازارهای داخلی و بینالمللی درصنایع با فناوری پیشرفته و پوشش بخشی از حال موجود در کشور در زمینه بازاریابی و توسعه بازار در سال 1389 آغاز کرده است و با بهرهگیری از نیروهای متخصص داخلی و بینالمللی و شبکه همکاران گسترده در سراسر کشور و منطقه خاورمیانه، سعی در ایجاد ارزش افزوده و کسب رضایت مشتریان خود دارد. محدوده فعالیت سام، منطقه خاورمیانه و کشورهای همسایه ایران بوده که با ارائه طیف گستردهای از ابزارهای مطالعه بازار و خدمات مشاوره پوشش داده شده است. با توجه به شبکه همکاران خبره و قابل اعتماد این شرکت که در سراسر منطقه گسترش یافته، سام بهترین گزینه در اجرای تحقیقات بازار چندملیتی و در کشورهای منطقه میباشد. موفقیت این شرکت بسیار وابسته به تعهد و احساس مسئولیت همکاران باهوش، خبره و با تجربه سام در سراسر منطقه بوده و این مسئله سرلوحه ماموریت سام قرار گرفته است.
نام ثبت شده شرکت: شرکت دانش بازار سام |
برند شرکت: |
موضوع فعالیت اصلی شرکت: مطالعات بازاریابی، برندینگ، ارتباطات بازاریابی، دیزاین |
شماره ثبت شرکت: 386261 |
شماره ملی شرکت: 10320362530 |
سال تاسیس شرکت: 1389 |
نام کامل اعضای هیئت مدیره: مجید عقلایی ، لیاح غفوری سیدانی مقدم |
نام کامل مدیرعامل: مجید عقلایی |
تعداد کارکنان تمام وقت شرکت در لیست بیمه: 19 نفر |
عضویتها/ گواهینامههای معتبر کنونی: ISO9001
|
آدرس ثبت شده دفتر مرکزی: میدان توحید، خیابان نصرت غربی، کوچه بهمن، پلاک 4 ، واحد 1 |
تلفن ثبت شده شرکت: 3-66566902 |
آدرس سایت شرکت: |
ایمیل: info@sammarketinggroup.com |
حوزه تخصصی: جمعآوری دادهها (data collection)، پردازش دادهها (content analysis، data processing)، داده کاوی (data mining)، استخراج بینش (insight generation)، آینده پژوهی (futures studies) روش تحقیق و نوع جمعآوری دادهها: تحقیقات کیفی- تحقیقات کمی- تحقیقات کتابخانهای (desk research/ secondary research)- مطالعه بازار (market visit) مخاطبین هدف: B2C، B2B |
امکانات: دارای اتاق Focus Group: بله امکان ضبط ویدئویی Focus Group: بله امکان ضبط صوتی Focus Group: بله امکان مشاهده Focus Group از طریق اتاق مشاهده و آینه یک طرفه: خیر دارای مرکز تماس: خیر دارای پنل آنلاین مصرفکنندگان: خیر دارای پنل ممیزی خرده فروشی: خیر |
سایر موارد: تحقیقات بازار در شبکه های اجتماعی تحلیل و پیش بینی بازارهای فناورانه ( هوش مصنوعی، بلاکچین، نانو تکنولوژی، بایوتکنولوژی پلیمرهای پیشرفته و …) مطالعه و مصاحبه با بازیگران کلیدی در صنایع مختلف ( هلدینگهای پتروشیمی، شرکت ملی صنایع پتروشیمی NPC ، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، نانو مچ، ایکن، همراه اول، علی بابا؛ دیوار و …) انجام پایش های دورهای و تحلیل کلام روندها سوشیال لیسنینگ یا پایش شبکههای اجتماعی انجام تحقیقات بازار بینالمللی با دو رویکرد سرمایه گذاری بینالمللی و داخلی |