توسعه بازار سام

شرکت توسعه بازار سام فعالیت خود را با هدف کمک به توسعه بازارهای داخلی و بین‌المللی درصنایع با فناوری پیشرفته و پوشش بخشی از حال موجود در کشور در زمینه بازاریابی و توسعه بازار در سال 1389 آغاز کرده است و با بهره‌گیری از نیروهای متخصص داخلی و بین‌المللی و شبکه همکاران گسترده در سراسر کشور و منطقه خاورمیانه، سعی در ایجاد ارزش افزوده و کسب رضایت مشتریان خود دارد. محدوده فعالیت سام، منطقه خاورمیانه و کشورهای همسایه ایران بوده که با ارائه طیف گسترده‌ای از ابزارهای مطالعه بازار و خدمات مشاوره پوشش داده شده است. با توجه به شبکه همکاران خبره و قابل اعتماد این شرکت که در سراسر منطقه گسترش یافته، سام بهترین گزینه در اجرای تحقیقات بازار چند‌ملیتی و در کشورهای منطقه می‌باشد. موفقیت این شرکت بسیار وابسته به تعهد و احساس مسئولیت همکاران باهوش، خبره و با تجربه سام در سراسر منطقه بوده و این مسئله سرلوحه ماموریت سام قرار گرفته است.

نام ثبت شده شرکت: شرکت دانش بازار سام

برند شرکت:

موضوع فعالیت اصلی شرکت: مطالعات بازاریابی، برندینگ، ارتباطات بازاریابی، دیزاین

شماره ثبت شرکت: 386261

شماره ملی شرکت:  10320362530

سال تاسیس شرکت: 1389

نام کامل اعضای هیئت مدیره: مجید عقلایی ، لیاح غفوری سیدانی مقدم

نام کامل مدیرعامل: مجید عقلایی

تعداد کارکنان تمام وقت شرکت در لیست بیمه: 19 نفر

عضویت‌ها/ گواهینامه‌های معتبر کنونی:  ISO9001

 

آدرس ثبت شده دفتر مرکزی: میدان توحید، خیابان نصرت غربی، کوچه بهمن، پلاک 4 ، واحد 1

تلفن ثبت شده شرکت: 3-66566902

آدرس سایت شرکت:

www.sammarketinggroup.com

ایمیل:

info@sammarketinggroup.com

حوزه تخصصی: جمع‌آوری داده‌ها (data collection)، پردازش داده‌ها (content analysis، data processing)، داده کاوی (data mining)، استخراج بینش (insight generation)، آینده پژوهی (futures studies)

روش تحقیق و نوع جمع‌آوری داده‌ها: تحقیقات کیفی- تحقیقات کمی- تحقیقات کتابخانه‌ای (desk research/ secondary research)- مطالعه بازار (market visit)

مخاطبین هدف: B2C، B2B

امکانات:

دارای اتاق Focus Group: بله

امکان ضبط ویدئویی Focus Group: بله

امکان ضبط صوتی Focus Group: بله

امکان مشاهده Focus Group از طریق اتاق مشاهده و آینه یک طرفه: خیر

دارای مرکز تماس: خیر

دارای پنل آنلاین مصرف‌کنندگان: خیر

دارای پنل ممیزی خرده فروشی: خیر

سایر موارد:

تحقیقات بازار در شبکه های اجتماعی

تحلیل و پیش بینی بازارهای فناورانه ( هوش مصنوعی، بلاکچین، نانو تکنولوژی، بایو‌تکنولوژی پلیمرهای پیشرفته و …)

مطالعه و مصاحبه با بازیگران کلیدی در صنایع مختلف ( هلدینگ‌های پتروشیمی، شرکت ملی صنایع پتروشیمی NPC ، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، نانو مچ، ایکن، همراه اول، علی بابا؛ دیوار و …)

انجام پایش های دوره‌ای و تحلیل کلام روندها

سوشیال لیسنینگ یا پایش شبکه‌های اجتماعی

انجام تحقیقات بازار بین‌المللی با دو رویکرد سرمایه گذاری بین‌المللی و داخلی

اسکرول به بالا