بازاربین از دل بازار و دانشگاه متولد شده است. جوان، اما پخته است. تازه نفس، اما با تجربه است. هم عملگرا و میدانی است، هم دانشمحور است. دقیق و حساب شده، اما خالق و منعطف است. این شرکت ایجاد شده است تا شکاف بین آنچه باید و آنچه هست را پر کنند.
شرکتی که صرفا گردآورنده و تحلیل گر آماری اطالعات نیست بلکه با بهره مندی از دانش عمیق بازاریابی، تحلیل ها و مشاوره های کاربردی برآمده از انواع داده های کمی، کیفی، آزمایشگاهی را ارائه می دهد.
نام ثبت شده شرکت: توسعه اندیشه بازاربین |
برند شرکت: بازاربین |
موضوع فعالیت اصلی شرکت: تحقیقات بازار و مشاوره بازاریابی |
شماره ثبت شرکت: 619419 |
شماره ملی شرکت: 14012622433 |
سال تاسیس شرکت: 1402 |
نام کامل اعضای هیئت مدیره: : امیر خانلری، مجید نصیری سیده زهرا موسوی اللمی، سیده زهره موسوی اللمی، سید |
نام کامل مدیرعامل: امیر خانلری |
تعداد کارکنان تمام وقت شرکت در لیست بیمه: 10 الی 20 نفر |
عضویتها/ گواهینامههای معتبر کنونی:
|
آدرس ثبت شده دفتر مرکزی: سهروردی شمالی، خیابان توپچی، پالک ،38 طبقه همکف |
تلفن ثبت شده شرکت: 88752327-88731342-88765697 |
آدرس سایت شرکت: |
ایمیل: info@bazarbingroup.com |
حوزه تخصصی: تحقیقات بازار روش تحقیق و نوع جمع آوری داده ها: روش های کمی و کیفی جمع آوری و تحلیل داده ها، استفاده از ابزارهای مخاطبین هدف: تمامی فعالین صنعت در حوزه تولید و خدمات |
امکانات: دارای اتاق Focus Group:بله امکان ضبط ویدئویی Focus Group: بله امکان ضبط صوتی Focus Group: بله امکان مشاهده Focus Group از طریق اتاق مشاهده و آینه یک طرفه: بله دارای مرکز تماس: بله
|
سایر موارد: امکان طراحی و اجرای انواع طرح های تحقیقات بازاریابی از نوع کمی، کیقی و آزمایشگاهی )Neuromarketing )و اجرای طرح های |