توسعه اندیشه بازاربین

بازاربین

بازاربین از دل بازار و دانشگاه متولد شده است. جوان، اما پخته است. تازه نفس، اما با تجربه است. هم عملگرا و میدانی است، هم دانشمحور است. دقیق و حساب شده، اما خالق و منعطف است. این شرکت ایجاد شده است تا شکاف بین آنچه باید و آنچه هست را پر کنند.

شرکتی که صرفا گردآورنده و تحلیل گر آماری اطالعات نیست بلکه با بهره مندی از دانش عمیق بازاریابی، تحلیل ها و مشاوره های کاربردی برآمده از انواع داده های کمی، کیفی، آزمایشگاهی را ارائه می دهد.

نام ثبت شده شرکت: توسعه اندیشه بازاربین

برند شرکت: بازاربین

موضوع فعالیت اصلی شرکت: تحقیقات بازار و مشاوره بازاریابی

 شماره ثبت شرکت: 619419

شماره ملی شرکت: 14012622433

سال تاسیس شرکت: 1402

نام کامل اعضای هیئت مدیره: : امیر خانلری، مجید نصیری سیده زهرا موسوی اللمی، سیده زهره موسوی اللمی، سید
علیرضا موسوی اللمی

نام کامل مدیرعامل: امیر خانلری

تعداد کارکنان تمام وقت شرکت در لیست بیمه: 10 الی 20 نفر

عضویت‌ها/ گواهینامه‌های معتبر کنونی: 

 

آدرس ثبت شده دفتر مرکزی: سهروردی شمالی، خیابان توپچی، پالک ،38 طبقه همکف

تلفن ثبت شده شرکت: 88752327-88731342-88765697

آدرس سایت شرکت: 
https://www.bazarbingroup.com/ 

ایمیل: info@bazarbingroup.com

حوزه تخصصی: تحقیقات بازار

روش تحقیق و نوع جمع آوری داده ها: روش های کمی و کیفی جمع آوری و تحلیل داده ها، استفاده از ابزارهای
آزمایشگاهی و ابزارهای تحلیل داده و یادگیری ماشین

مخاطبین هدف: تمامی فعالین صنعت در حوزه تولید و خدمات

امکانات:

دارای اتاق Focus Group:بله

امکان ضبط ویدئویی Focus Group: بله

امکان ضبط صوتی Focus Group: بله

امکان مشاهده Focus Group از طریق اتاق مشاهده و آینه یک طرفه: بله

دارای مرکز تماس: بله

 

سایر موارد: 

امکان طراحی و اجرای انواع طرح های تحقیقات بازاریابی از نوع کمی، کیقی و آزمایشگاهی )Neuromarketing )و اجرای طرح های
تحلیل داده های بازار و فروش با استفاده از ابزارهای یادگیری ماشین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Scroll to Top