توسعه کسبوکار از طریق نوآوریهای تکنولوژیکی
شرکت ریوایز و بازرنگر به مناسبت هفته بزرگداشت بینالمللی تحقیقات بازاریابی، ویدیویی را با موضوع ” توسعه کسبوکار از طریق نوآوریهای تکنولوژیکی “منتشر کرد. در این ویدیو پریسا پروشانی مدیرعامل و همبنیانگذار ریوایز و بازارنگر به همراه نگار شرفالدین مدیر بازاریابی زرین رویا، هاله ستوده مدیر کسبوکار پین دیس و احسان کاشانی نیک مدیر تحقیقات بازار و مصرفکننده زرین رویا، پیرامون موضوع موردنظر به گفتگو نشستند. برای دیدن ویدئو این برنامه روی لینک ذیل کلیک نمائید.