نشست تخصصی درخصوص تست ایده

انجمن تحقیقات بازاریابی ایران به منظور پیشبرد فعالیت‌های علمی خود و همکفری بیشتر با اعضای تشکیل دهنده‌اش جلسات بینشی را برگزار می‌کند. چندی‌ پیش اولین جلسه این انجمن برگزار و با استقبال اعضای فعال آن مواجه شد. در نخستین جلسه انجمن تحقیقات بازاریابی؛ مدل ” آزمایشگاه مفهوم” تشریح شد.

پریسا پروشانی مدیرعامل شرکت تحقیقاتی بازارنگر و رئیس انجمن تحقیقات بازاریابی ایران و نماینده‌ی ESOMAR در ایران به عنوان نخستین برگزار کننده‌ی جلسه بینش انجمن تحقیقات بازاریابی درباره این جلسات عنوان کرد: اعضای انجمن تحقیقات بازاریابی در جلسات متعدد به این نتیجه رسیدند که باید ارتباطات و فعالیت‌های خود را حداقل برای اعضا گسترش دهند تا با هم افزایی و تعاملات بیشتر کیفیت تحقیقات بازاریابی را در ایران افزایش دهند. بنابراین در ادامه فعالیت این انجمن جلسات متعددی برگزار خواهد شد. جلساتی که جنبه آموزشی نداشته و فقط اعضا دانش خود را جهت همفکری و تعامل با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. در این جلسات، اعضای شرکت کننده از طریق پرسش و پاسخ نظرات خود را به ارائه دهندگان برای بهبود عملکردشان عنوان خواهند کرد.

اولین جلسه بینش با موضوع تست ایده روز پنجشنبه مورخ 97/3/31 ساعت 10 صبح با هدایت سرکار خانم پریسا پروشانی برگزار شد. گزارش این نشت در بخش اخبار سایت آمده است.

بینش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا