هر سال انجمن اروپایی نظر سنجی و تحقیقات بازار (ایزومار )، از شرکتها، انجمن ها، نمایندگان و اعضای حقیقی خود که در این صنعت فعال هستند دعوت بعمل می آورد تا برای بزرگداشت روز جهانی تحقیقات بازار (12 اردیبهشت ماه، 2 مه) رویدادی برگزار کنند
در این راستا، شرکت بازارنگر با حمایت انجمن تحقیقات بازاریابی ایران (ایمرا)، نشست هایی با موضوع ” تحقیقات بازاریابی در راستای یک دنیای بهتر” ترتیب داده است.
در این نشست ها، نقش آفرینی تحقیقات بازار از منظر کارفرمایان و همکارانی که در صنایع مختلف تولیدی و مشاوره فعالیت می کنند را جستجو کرده و نکات جذابی در سابقه و دستاوردهای هر صنعت را به اجمال بررسی کردیم.
لطفاً جهت دیدن نشست سرکار خانم پریسا پروشانی مدیرعامل شرکت بازارنگر و عضو هیئت مدیره انجمن تحقیقات بازاریابی ایران با جناب آقای محمد صادق سوری مدیر تجربه مشتری و تحقیقات بازار شرکت مادیران، به لینک زیر مراجعه فرمایید.