کار شرافتمندانه و رشد اقتصادی

شرکت ریوایز و بازرنگر به مناسبت هفته بزرگداشت بین‌المللی تحقیقات بازاریابی، ویدیویی را با موضوع “کار شرافتمندانه و رشد اقتصادی” منتشر کرد. در این ویدیو پریسا پروشانی مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار ریوایز و بازارنگر و سوده حبیبی هم‌بنیان‌گذار وکامرشیال دایرکتور، و عضو هیئت مدیره انجمن تحقیقات بازاریابی ایران به همراه علی بابایی دبیر انجمن ویژند( برند) های پوشاک و دکتر هومن یگانی استراتژیست برند و ارتباطات، پیرامون موضوع مورد‌نظر به گفتگو نشستند. برای دیدن ویدئو این برنامه روی لینک ذیل کلیک نمائید.

https://www.aparat.com/v/Afh5r

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا