برگزاری جلسه هم‌اندیشی شرکت‌های فعال تحقیقات بازار

به همت کمیسیون تولید محتوا انجمن تحقیقات بازار ایران نشست هم‌اندیشی مدیران عامل و مدیران شرکت‌های فعال در حوزه تحقیقات بازار ایران در شرکت ISQI برگزار گردید.

در این جلسه بابک اسماعیلیان مدیرعامل شرکت بهینه کاوان کیفیت هدف تشکیل این جلسه را ایجاد هم‌گرایی صنفی و بررسی مشکلات و معضلات مشترک میان شرکت‌های تحقیقات بازار ایران عنوان نمود. در این جلسه نمایندگان شرکت‌های کالا کاوش کالا، دال بازار پیروز، توسعه بازار ادوار، آوید، ایران متد، EMRC، سیاره نهم، آگاه، ReWise، TOPLANS، افق نگرش ایرانیان، بهینه کاوان کیفیت، ISQI، Nexlooks، آیینه آفتاب کیش و 1001 برندینگ شرکت داشتند.

طی بحث‌های مطروحه مواردی همچون “تدوین دستورالعمل نحوه برگزاری آموزش تحت برند انجمن”، ” پیگیری تدوین استاندارد تحقیقات بازار از طریق سازمان ملی استاندارد ایران”، ” طراحی یک پرسشنامه جهت استعلام قیمت‌دهی در حوزه‌های مختلف جمع‌آوری اطلاعات از شرکت‌های مختلف تحقیقات بازار فعال در بازار ایران”، ” تعیین ارکان جهت‌ساز انجمن تحقیقات بازار ایران توسط هیئت مدیره ” و نهایتا “بررسی روش‌های درآمدزایی انجمن” مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

ضمنا با اتفاق نظر کلیه همکاران شرکت‌کننده مقرر شد تا جلسات هم‌فکری به صورت ادواری و در فواصل حداکثر سه ماهه برگزار گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا