داستان انجمن شرکت های تحقیقات بازاریابی ایران

داستان انجمن شرکت‌های تحقیقات بازاریابی ایران

در ویدئوی زیر داستان شکل‌گیری انجمن شرکت‌های تحقیقات بازار یابی و ایده‌ی برگزاری رویداد «نسل نو، بینش نو» را از زبان خانم پریسا پروشانی عضو هیأت مدیره‌ی انجمن  می شنویم.

برای مشاهده این  ویدیو بر لینک زیر کلیک نمایید.

https://www.aparat.com/v/BHO8n

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا