روشنگری از طریق شناخت بینش مصرف کنندگان و بازار در صنعت خودرو

پنجشنبه 16 اردیبهشت

گفتگوی آقای سامان کاویان، مدیر بازاریابی شرکت فومن شیمیبا دکتر سعید نبویان، مشاور ارشد تحقیقات کیفی شرکت emrc

موضوع گفتگو “روشنگری از طریق شناخت بينش مصرف کنندگان و بازار در صنعت خودرو

ساعت:  18:30 الی 18

در لایو اینستاگرام

@emrc.info

هفته جهانی تحقیقات بازاریابی مبارک باد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا