شرکت رامک- انجمن تحقیقات بازاریابی ایران

هر سال انجمن اروپایی نظر سنجی و تحقیقات بازار (ایزومار )، از شرکتها، انجمن ها، نمایندگان و اعضای حقیقی خود که در این صنعت فعال هستند دعوت بعمل می آورد تا برای بزرگداشت روز جهانی تحقیقات بازار (12 اردیبهشت ماه، 2 مه) رویدادی برگزار کنند.
در این راستا، شرکت بازارنگر با حمایت انجمن تحقیقات بازاریابی  ایران (ایمرا)، نشست هایی با موضوع ” تحقیقات بازاریابی در راستای یک دنیای بهتر” ترتیب داده است.
در این نشست ها، نقش آفرینی تحقیقات بازار از منظر کارفرمایان و همکارانی که در صنایع مختلف تولیدی و مشاوره فعالیت می کنند را جستجو کرده و نکات جذابی در سابقه و دستاوردهای هر صنعت را به اجمال بررسی کردیم.

لطفاً جهت دیدن نشست سرکار خانم پریسا پروشانی مدیرعامل شرکت بازارنگر و عضو هیئت مدیره انجمن تحقیقات بازاریابی ایران  با جناب آقای دکتر مهدی حجازی قائم مقام مدیر عامل و خانم هاجر صارم رئیس واحد تحلیل داده ها از شرکت رامک، به لینک زیر مراجعه فرمایید. 

برای مشاهده ویدیو این نشست بر روی لینک زیر کلیک نمایید. 

https://www.aparat.com/v/ySYwe

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا