نشست مشترک فی مابین انجمن علمی بازاریابی و انجمن تحقیقات بازاریابی ایران

انجمن علمی بازاریابی و انجمن تحقیقات بازاریابی ایران با توجه به ارتباط بسیار نزدیک حوزه‌های کاریشان و به‌منظور افزایش همکاری‌های فی‌مابین جلسه‌ای برگزار کردند. در این جلسه فعالیت‌های جاری و تجربه‌های دو انجمن در انواع زمینه‌ها مرور و درباره‌ی حمایت دوجانبه از برگزاری رویدادهای مشترک تفاهم حاصل شد. دو انجمن به توافق رسیدند در موارد زیر همکاری کنند:

• مشارکت و حمایت معنوی انجمن تحقیقات بازاریابی از کنفرانس کسب‌و‌کار که در 17 بهمن 1397 توسط انجمن علمی بازاریابی برگزار می‌شود

• برگزاری کارگاه‌های بینش تحقیقات بازاریابی در کنفرانس مذکور

• کمک انجمن علمی بازاریابی به انجمن تحقیقات بازاریابی برای عضویت در اتحادیه‌ی انجمن‌های علمی کشور

• مشارکت اعضای انجمن تحقیقات بازاریابی در واژه‌گزینی تخصصی تحقیقات بازاریابی فرهنگستان ملی کشور

• حضور نماینده‌ی انجمن تحقیقات بازاریابی در کمیته‌های استاندارد و برند

خبر دیگر همکاری‌های دو انجمن متعاقباً اعلام می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا