آغاز به کار کمیسیونهای آموزش و قیمتگذاری
به گزارش انجمن تحقیقات بازاریابی ایران:
پیرو جلسهای که مدیران عامل شرکتهای تحقیقات بازار به منظور هم اندیشی در روز پژوهش به مورخ 26 آذرماه 1401 برگزار نمودند و با توجه به پیشنهاداتی که در این جلسه در خصوص شکلگیری کارگروههای تخصصی مطرح گردید؛ این موضوعات و پیشنهادات در جلسه هیئت مدیره انجمن به مورخ 2 بهمن ماه 1401 به اطلاع هیئت مدیره رسانیده شد و هیئت مدیره با تشکیل دو کمیسیون آموزش و قیمتگذاری موافقت نمود. همچنین اعلام نمودند در خصوص آشنایی اعضاء در حوزه قراردادها (تامین اجتماعی، بیمه و مالیات) انجمن توانایی برگزاری کلاسهای آموزشی برای اعضاء را خواهد داشت.