شرکت isqi

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال 1368 با 6 واحد اجرایی تاسیس شده است. یکی از واحدهای کلیدی این شرکت، واحد تحقیقات مشتری و بازار می باشد که کلیه طرح های تحقیقاتی و مطالعات بازار در این شرکت توسط تیم حرفه‌ای در این واحد در حال اجرا می‌باشد. از جمله طرح‌های اجرا شده این شرکت در حوزه تحقیقات بازار: داده کاوی، ارزیابی رضایت مشتریان، Happy call، بررسی و عارضه یابی دلایل نارضایتی مشتریان، آگاهی از برند، وفاداری مشتریان، سلامت برند، mystery shopping،  بررسی عادات رسانه‌ای و رفتار مشتریان،STP، قیمت‌گذاری محصول، سهم بازار و… . از جمله صنایع مورد بررسی شده: صنعت خودرو، لوازم خانگی، صنایع وابسته به خودرو: تایر، روغن، لوازم آرایشی بهداشتی، تلکام، حمل و نقل شهری و بین شهری، بیمه، سلولوزی و … .

نام ثبت شده شرکت:  شرکت بازرسی کیفیت و  استاندارد ایران

برند شرکت : isqi

موضوع فعالیت اصلی شرکت: جمع‌آوری اطلاعات، تحقیقات بازار، داده کاوی

شماره ثبت شرکت:  ۷۵۰۹۵

شماره ملی شرکت: ۱۰۱۰۱۱۹۹۸۶۲

سال تاسیس شرکت: 1368

نام کامل اعضای هیات مدیره:  اشکان گلپایگانی (رئیس هیئت مدیره)، بابک اسمعیلیان دهاقانی (عضو هیئت مدیره)، یداله کلانتری (عضو هیئت مدیره)، محمد نجفی (عضو هیئت مدیره)، سعید تاجیک (مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره)

نام کامل مدیرعامل:  سعید تاجیک (مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره)

تعداد کارکنان تمام وقت شرکت در لیست بیمه:  438 نفر

عضویت‌ها/ گواهینامه‌های معتبر کنونی:  مرکز آمار ایران- انجمن تحقیقات بازاریابی- اشتهارد به کیفیت- صلاحیت خدمات مشاوره- تاییدیه خدمات آموزش- ISO 9001:2015

آدرس ثبت شده دفتر مرکزی: تهران – خیابان کارگر شمالی- نرسیده به جلال آل احمد – روبروی دانشکده اقتصاد نبش کوچه سوم پلاک 1847

تلفن ثبت شده شرکت: 439044000-021

آدرس سایت شرکت:  www.isqi.co.ir

ایمیل: info@isqi.co.ir

حوزه تخصصی: جمع‌آوری داده‌ها (data collection)، تحلیل و پردازش داده‌ها (data processing, content analysis)، داده کاوی (data mining)،

روش تحقیق و نوع جمع‌آوری داده‌ها: تحقیقات کیفی، تحقیقات کمی، تحقیقات کتابخانه‌ای

مخاطبین هدف: B2C، B2B

امکانات:

دارای اتاق Focus Group:  خیر

امکان ضبط ویدئویی Focus Group: خیر

امکان ضبط صوتی Focus Group: خیر

امکان مشاهده Focus Group از طریق اتاق مشاهده و آینه یک طرفه: خیر

دارای مرکز تماس: بله

دارای پنل آنلاین مصرف کنندگان: بله

دارای پنل ممیزی خرده فروشی: خیر

سایر موارد: مرکز تماس این شرکت دارای 250 کانتر تماس با قابلیت 25000 مصاحبه موفق در روز می‌باشد. کلیه مکالمات تحت سیستم نرم‌افزاری حرفه‌ای و با ضبط کلیه مکالمات صورت می­‌پذیرد. تاکنون بیش از 33 میلیون مصاحبه موفق انجام پذیرفته است لذا بانک اطلاعاتی کاملی در سراسر کشور را در برمی‌گیرد. تیم میدانی این شرکت حدود 50 نفر در سراسر کشور در مراکز استان جهت اجرای طرح‌های میدانی مستقر هستند.

Scroll to Top