نشست شرکت بازارنگر به مناسبت روز جهانی تحقیقات بازار

نشست شرکت بازارنگر در روز جهانی تحقیقات بازار

در یک رویداد ابتکاری، پریسا پروشانی، مدیرعامل بازارنگر، گردهمایی از مدیران ارشد کارفرمایی و شرکت‌های معتبر فعال در بازار را ترتیب داد. هم‌زمان با گرامیداشت روز جهانی تحقیقات بازاریابی، مدیران عالی‌رتبه شرکت‌ها درباره نقش حیاتی تحقیقات بازاریابی و کاربردهای استراتژیک آن در مجموعه‌های متبوع خود صحبت کرده و نظرات و تجربیات خود را با مخاطبین درمیان گذاشتند. ویدیو این رویداد را می‌توانید در وب‌سایت و صفحه لینکدین انجمن تحقیقات بازاریابی ایران مشاهده فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا