کالا کاوش کالار

لوگو شرکت کالا کاوش کالار

سوبازار برند ثبت شده شرکت کالا کاوش کالار و اولین و جامع‌ترین مرکز عرضه گزارش‌های بازار ایران است. کلیه گزارش‌های عرضه شده در سوبازار توسط سازمان‌ها و موسسات معتبر تهیه شده و در معرض فروش یا استفاده علاقمندان قرار می‌گیرند.

از سال 1402 با سرمایه‌گذاری گروه دنیای اقتصاد در سوبازار، گروه کالار یکی از اهداف اصلی خود را اعتلای صنعت تحقیقات بازار در ایران از طریق آموزش، فرهنگ‌سازی و شبکه‌سازی گسترده بین فعالان اقتصادی کشور تعریف کرده است.

هدف سوبازار ایجاد بستری تخصصی برای فعالان اقتصادی ایران است تا اطلاعات بازار راحت‌تر، سریع‌تر و دقیق‌تر در دسترسشان باشد.

نام ثبت شده شرکت: کالا کاوش کالار

برند شرکت: سوبازار

موضوع فعالیت اصلی شرکت: مطالعات بازاریابی در صنعت دارو و تجهیزات پزشکی، بازارگاه گزارش‌های بازار ایران در 34 صنعت مختلف

شماره ثبت شرکت: 548769

شماره ملی شرکت: 14008695049

سال تاسیس شرکت: 1398

نام کامل اعضای هیئت مدیره: هادی ورقایی، الهه شاهی زارع

نام کامل مدیرعامل: هادی ورقایی

تعداد کارکنان تمام وقت شرکت در لیست بیمه: 10 تا 20 نفر

عضویت‌ها/ گواهینامه‌های معتبر کنونی: 

انجمن تحقیقات بازاریابی ایران

گواهی شرکت خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

آدرس ثبت شده: تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان خدری، پلاک 5، طبقه 9

تلفن ثبت شده شرکت: 28429240

آدرس سایت شرکت:

www.soobazar.com

ایمیل: info@soobazar.com

حوزه تخصصی: جمع آوری داده ها (data collection) ، پردازش داده ها (data processing, content analysis)، داده کاوی (data mining)، آینده پژوهی (futures studies)، استخراج بینش (insight generation)

روش تحقیق و نوع جمع آوری داده ها: تحقیقات کیفی، تحقیقات کمی، تحقیقات کتابخانه‌ای (desk research/ secondary research)، مطالعه بازار (market visit)

بازار هدف: b2b، b2c

امکانات:

دارای اتاق Focus Group: بله

امکان ضبط ویدیویی Focus Group: بله

امکان ضبط صوتی Focus Group: بله

دارای مرکز تماس: خیر

دارای پنل آنلاین مصرف کنندگان: بله

دارای پنل ممیزی خرده فروشی: خیر

سایر موارد: 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا