TOPLANS به عنوان یک شرکت پیشرو که توسط متخصصان تحقیقات بازاریابی کنترل و مدیریت میشود، در طیف گستردهای از فعالیتهای این صنعت از جمعآوری اطلاعات تا تحلیل دادهها و ارائه راهکارها و برنامههای استراتژیک و مشاوره جهت پیشبرد اهداف شرکتها فعالیت مینماید. تجربه تیم ما با نقش آفرینی به عنوان نماینده آژانسهای بینالمللی Synovate و Ipsos باعث شده است تا با استفاده از تکنیکهای جهانی منحصر بفرد در تحلیل داده و گزارشنویسی Insightful و ارائه راهکارهای استراتژیک، تحقیقات بازاریابی را به یکی از ابزارهای اصلی درک جامعه معاصر تبدیل کنیم.
همچنین توانستهایم با گسترش حضور در سراسر کشور در طی سالیان گذشته، از طریق 12 دفتر مستقل در استانهای مختلف موقعیت تخصصی منحصر به فردی را بدست بیاوریم. به عنوان یک شرکت پیشرو با سابقه بین المللی در این حوزه و با بهرهگیری از بهروزترین مدلهای تحقیقات بازار و ارائه نتایج راهبردی به مشتریان برپایه دانش فنی تخصصی در این حوزه، در کنار شرکت های مطرح و مشهور داخلی و خارجی فعال در ایران هستیم. یکی از تمایزهای اصلی ما، تیم باورنکردنی از متخصصان تحقیقات بازار است که مجموعهای از اطلاعات هوشمند، راهحلهای داده محور و خدمات مشاورهای را که منجر به دستیابی به بینش تجاری و تصمیمگیری های قدرتمند خواهد شد، ارائه میدهند.
نام ثبت شده شرکت: گروه بینالمللی تدبیرگسترصبا (سهامی خاص) |
برند شرکت: TOPLANS |
موضوع فعالیت اصلی شرکت: تحقیقات بازاریابی، مشاوره و بازاریابی تجاری |
شماره ثبت شرکت: 442415 |
شماره ملی شرکت: 10320898263 |
سال تاسیس شرکت: 1392 |
نام کامل اعضای هیئت مدیره: محمدرضا نجاری، مهدی نجاری، محسن نجاری، میثم نجاری |
نام کامل مدیرعامل: مهدی نجاری |
تعداد کارکنان تمام وقت شرکت در لیست بیمه: 85 |
عضویتها/ گواهینامههای معتبر کنونی: 1. عضو انجمن تحقیقات بازاریابی اروپا ESOMAR 2. عضو انجمن تحقیقات بازاریابی ایران IMRA 3. عضو انجمن تحقیقات کیفی آمریکا QRCA 4. دارنده گواهینامه مرکز آمار ایران ISC |
آدرس ثبت شده دفتر مرکزی: تهران، خیابان خرمشهر، پلاک 77 |
تلفن ثبت شده شرکت: 220 14 220 |
آدرس سایت شرکت: www.toplans.com |
ایمیل: info@toplans.com |
حوزه تخصصی: 1- پردازش دادهها
2- جمعآوری دادهها / خدمات میدانی
3- روش تحقیق و نوع جمعآوری دادهها: 1-3- تحقیقات کیفی:
2-3- تحقیقات کمی:
مخاطبین هدف: B2B، B2C |
امکانات:
|
سایر موارد: با توجه به طیف گسترده فعالیت در سال های گذشته و نیاز های متفاوت و گوناگون مشتریان برای اجرای پروژه های مختلف، همگام با نیاز جامعه و تغییرات متناسب با این حوزه، همواره کوشیده ایم تا پویا و پیشگام در این مسیر گام برداریم، هم اکنون از آژانس های مطرح در حوزه استفاده از تحلیل های تخصصی تحقیقات بازار برای مشتریان خود هستیم که نیازهای نرم افزاری و تکنولوژیک خود را با کمک متخصصین داخل مجموعه مرتفع نموده ایم. همچنین این امکان در طول زمان در مجموعه TOPLANS بوجود آمده است که با ایجاد سالن آموزش و یا فضای مجزای تست محصول با استانداردهای بین المللی، و تأسیس دفاتر مختلف در سراسر کشور به این فرآیند کمک بسزایی بنماید. علاوه بر فعالیت های تحقیقات بازاریابی، این شرکت در بخش بازاریابی تجاری مانند سمپلینگ و پروموشن از ابتدا خدمات BTL را با بازیگران اصلی صنایع مختلف اجرا نموده است. |