گروه بین المللی تدبیر گستر صبا

TOPLANS به عنوان یک شرکت پیشرو که توسط متخصصان تحقیقات بازاریابی کنترل و مدیریت می‌شود، در طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های این صنعت از جمع‌آوری اطلاعات تا تحلیل داده‌ها و ارائه راهکارها و برنامه‌های استراتژیک و مشاوره جهت پیشبرد اهداف شرکت‌ها فعالیت می‌­نماید. تجربه تیم ما با نقش آفرینی به عنوان نماینده آژانس‌‎های بین­‌المللی Synovate و Ipsos باعث شده است تا با استفاده از تکنیک‌های جهانی منحصر بفرد در تحلیل داده و گزارش‌نویسی Insightful و ارائه راهکارهای استراتژیک، تحقیقات بازاریابی را به یکی از ابزارهای اصلی درک جامعه معاصر تبدیل کنیم.

 همچنین توانسته‌ایم با گسترش حضور در سراسر کشور در طی سالیان گذشته، از طریق 12 دفتر مستقل در استان‌های مختلف موقعیت‌ تخصصی منحصر به فردی را بدست بیاوریم. به عنوان یک شرکت پیشرو با سابقه بین المللی در این حوزه و با بهره‌گیری از به‌روزترین مدل‌های تحقیقات بازار و ارائه نتایج راهبردی به مشتریان برپایه دانش فنی تخصصی در این حوزه، در کنار شرکت های مطرح و مشهور داخلی و خارجی فعال در ایران هستیم. یکی از تمایزهای اصلی ما، تیم باورنکردنی از متخصصان تحقیقات بازار است که مجموعه‌ای از اطلاعات هوشمند، راه‌حل‌های داده محور و خدمات مشاوره‌ای را که منجر به دستیابی به بینش‌ تجاری و تصمیم‌گیری‌ های قدرتمند خواهد شد، ارائه میدهند.

نام ثبت شده شرکت: گروه بین­‌المللی تدبیرگسترصبا (سهامی خاص)

برند شرکت: TOPLANS

موضوع فعالیت اصلی شرکت: تحقیقات بازاریابی، مشاوره و بازاریابی تجاری

شماره ثبت شرکت: 442415

شماره ملی شرکت: 10320898263

سال تاسیس شرکت: 1392

نام کامل اعضای هیئت مدیره: محمدرضا نجاری، مهدی نجاری، محسن نجاری، میثم نجاری

نام کامل مدیرعامل: مهدی نجاری

تعداد کارکنان تمام وقت شرکت در لیست بیمه: 85

عضویت‌ها/ گواهینامه‌های معتبر کنونی:

1.      عضو انجمن تحقیقات بازاریابی اروپا ESOMAR

2.      عضو انجمن تحقیقات بازاریابی ایران IMRA

3.      عضو انجمن تحقیقات کیفی آمریکا QRCA

4.      دارنده گواهینامه مرکز آمار ایران ISC

آدرس ثبت شده دفتر مرکزی: تهران، خیابان خرمشهر، پلاک 77

تلفن ثبت شده شرکت: 220 14 220

آدرس سایت شرکت: www.toplans.com

 ایمیل:  info@toplans.com

حوزه تخصصی:

1-  پردازش داده‌ها

  •    اکتشاف داده (Data Exploration integration)
  •    مشاوره داده محور (Data Driven Consultancy)
  •    داده کاوی و تجزیه و تحلیل (Data Mining and Analysis)
  •    مدل‌سازی و تحلیل پیش‌بینی (Modeling and Forecasting Analysis)
  •    تجزیه و تحلیل دسته‌بندی (Segmentation Analysis)
  •    تحلیل‌های آماری (Statistical Analysis)
  •    استخراج بینش (insight generation)

2-  جمع‌آوری داده‌ها / خدمات میدانی

  •   مدیریت جمع‌آوری داده‌ها
  •   طراحی پرسشنامه
  •   نمونه‌گیری

3-  روش تحقیق و نوع جمع‌آوری داده‌ها:               

1-3- تحقیقات کیفی:

  •   کارگاه‌‎های خلاقیت و ایده‌پردازی  Creativity/Ideation Workshops
  •   جلسات گروهی کانون  Focus Group Discussion
  •   مصاحبه‌های عمیق In Depth Interviews

2-3- تحقیقات کمی:

  •   مصاحبه‌های تست محصول Central Location Test
  •   مصاحبه‌های حضوری کامپیوتری CAPI
  •   مصاحبه‌های تلفنی کامپیوتری CATI
  •   مصاحبه‌های آنلاین Online
  •   خرید مخفیانه Mystery shoppers
  •   تحقیقات کتابخانه‌ای Desk Research / Secondary Research
  •   مطالعه بازار و رصد فروشگاهی Market Visit
  •   مطالعات سرشماری Census Studies
  •   مطالعات Omnibus
  •   ممیزی خرده فروشی‌‎ها Retail Audit

مخاطبین هدف: B2B، B2C

امکانات:

  • دارای اتاق Focus Group با ظرفیت 13 نفر
  • امکان ضبط ویدئویی Focus Group با امکان پخش آنلاین
  • امکان ضبط صوتی Focus Group با امکان پخش آنلاین
  • امکان مشاهده Focus Group از طریق اتاق مشاهده و آینه یک طرفه با ظرفیت 8 نفر
  • دارای مرکز تماس با 40 ایستگاه
  • دارای پنل آنلاین مصرف کنندگان
  • دارای پنل ممیزی خرده فروشی

سایر موارد:

با توجه به طیف گسترده فعالیت در سال های گذشته و نیاز های متفاوت و گوناگون مشتریان برای اجرای پروژه های مختلف، همگام با نیاز جامعه و تغییرات متناسب با این حوزه، همواره کوشیده ایم تا پویا و پیشگام در این مسیر گام برداریم، هم اکنون از آژانس های مطرح در حوزه استفاده از تحلیل های تخصصی تحقیقات بازار برای مشتریان خود هستیم که نیازهای نرم افزاری و تکنولوژیک خود را با کمک متخصصین داخل مجموعه مرتفع نموده ایم. همچنین این امکان در طول زمان در مجموعه TOPLANS بوجود آمده است که با ایجاد سالن آموزش و یا فضای مجزای تست محصول با استانداردهای بین المللی، و تأسیس دفاتر مختلف در سراسر کشور به این فرآیند کمک بسزایی بنماید. علاوه بر فعالیت های تحقیقات بازاریابی، این شرکت در بخش بازاریابی تجاری مانند سمپلینگ و پروموشن از ابتدا خدمات BTL را با بازیگران اصلی صنایع مختلف اجرا نموده است.

اسکرول به بالا