گزارش رویداد بازاریابی ” تحقیقات بازاریابی کیفی از نطفه تا بلوغ”
🔸 دوشنبه، ۲۹ آبان، رویداد “تحقیقات بازاریابی کیفی از نطفه تا بلوغ ” با ارائه سرکار خانم پریسا پروشانی و میزبانی دکتر منوچهر نجمی و دکتر سید علیرضا میرباقری در سالن دکتر مشایخی با حضور بیش از ۱۰۰ شرکتکننده برگزار شد.
🔸 مطالبی که در این رویداد ارائه شد:
– مروری کوتاه بر تاریخچه، اصول، روشهای اجرا تکنیکها و مدلهای مرسوم در تحقیقات کیفی
– لزوم و کارآیی تحقیقات کیفی در مراحل مختلف چرخه عمر یک برند و محصول
– ارائه چند مورد کاوی برندهای ایرانی
– مروری کوتاه بر چشم انداز آیندهی تحقیقات بازاریابی با استفاده از تکنولوژیهای روز
⚪️ انجمن علمی دانشجویی مدیریت دانشگاه صنعتی شریف