رویداد با موضوع ” تحقیقات بازاریابی کیفی از نطفه تا بلوغ”

گزارش رویداد بازاریابی ” تحقیقات بازاریابی کیفی از نطفه تا بلوغ”

🔸 دوشنبه، ۲۹ آبان، رویداد “تحقیقات بازاریابی کیفی از نطفه تا بلوغ ” با ارائه سرکار خانم پریسا پروشانی و میزبانی دکتر منوچهر نجمی و دکتر سید علیرضا میرباقری در سالن دکتر مشایخی با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت‌کننده برگزار شد.

🔸 مطالبی که در این رویداد ارائه شد:

– مروری کوتاه بر تاریخچه، اصول، روش‌های اجرا تکنیک‌ها و مدل‌های مرسوم در تحقیقات کیفی

– لزوم و کارآیی تحقیقات کیفی در مراحل مختلف چرخه عمر یک برند و محصول

– ارائه چند مورد کاوی برندهای ایرانی

– مروری کوتاه بر چشم انداز آینده‌ی تحقیقات بازاریابی با استفاده از تکنولوژی‌های روز


⚪️ انجمن علمی دانشجویی مدیریت دانشگاه صنعتی شریف

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا