رویدادهای مهم انجمن

رویداد نسل نو، بینش نو

رویداد «نسل نو، بینش نو» انجمن تحقیقات بازاریابی ایران (IMRA)، در آستانه‌ی بیستمین سالگرد تأسیس خود، برای «ترسیم چشم‌اندازی جدید از صنعت تحقیقات بازاریابی»، رویداد نیم‌روزه‌ی‌ «نسل نو، بینش نو» را در سالن همایش‌های هتل ارم ۹ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌‌کند. در این رویداد بزرگ که با حمایت چندین انجمن علمی و صنفی و همین طور ده‌ها برند معتبر و با حضور حدود ۴۰۰ مدعو از میان صاحبان کسب‌وکار، کارآفرینان، مدیران ارشد، محققان بازار و دانشگاهیان در تهران برپا می‌شود، جمعی از برترین متخصصان تحقیقات بازار به انتقال دانش و تجربه و تبادل نظر در خصوص آخرین تغییر و

ادامه مطلب »

سمینارهای دی ماه؛ معلم بازاریابی پرویز درگی

به اطلاع می رساند، معلم بازاریابی آقای پرویز درگی اقدام به برگزاری سمینارها و سفر آموزشی در دی ماه نموده است. سمینار 8 ساعته “مدیریت اجرا و کنترل عملیات بازاریابی و فروش “در 21 دی. تور آموزشی “مهارت های ارتباطی از منظر معلم بازاریابی “در هتل میگون در تاریخ 28 و 29 دی. لطفاً جهت اطلاعات بیشتراز سمینار 21 دی ماه  با کارشناس سمینار سرکارخانم راد با شماره 09103146770 و برای اطلاع از تور آموزشی با سرکار خانم حیدری با شماره 09103147340 تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلب »

رویداد با موضوع ” تحقیقات بازاریابی کیفی از نطفه تا بلوغ”

گزارش رویداد بازاریابی ” تحقیقات بازاریابی کیفی از نطفه تا بلوغ” 🔸 دوشنبه، ۲۹ آبان، رویداد “تحقیقات بازاریابی کیفی از نطفه تا بلوغ ” با ارائه سرکار خانم پریسا پروشانی و میزبانی دکتر منوچهر نجمی و دکتر سید علیرضا میرباقری در سالن دکتر مشایخی با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت‌کننده برگزار شد. 🔸 مطالبی که در این رویداد ارائه شد: – مروری کوتاه بر تاریخچه، اصول، روش‌های اجرا تکنیک‌ها و مدل‌های مرسوم در تحقیقات کیفی – لزوم و کارآیی تحقیقات کیفی در مراحل مختلف چرخه عمر یک برند و محصول – ارائه چند مورد کاوی برندهای ایرانی – مروری

ادامه مطلب »

سمینار صد و یک مهارت فروش

سمینار صد و یک مهارت فروش با تدریس معلم بازاریابی، پرویز درگی در روزهای  9 و 10 شهریور ماه(پنج شنبه و جمعه) از ساعت: 9:00 الی 17:00 در محل سالن همایش نورالرضا واقع در خیابان مرزداران برگزار خواهد شد. هزینه ثبت نام مبلغ 89.500.000 ریال (هشت ملیون و نهصدو پنجاه هزار تومان) می باشد. در صورت نهایی شدن ثبت نام تا دوشنبه 6 شهریور ماه، مبلغ قابل پرداخت 85.500.000 ریال خواهد  بود. جهت  ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر کارشناس سمینار، سرکار خانم راد با شماره همراه 09103146770 و یا با شماره تلفن 02166028404. پاسخگو خواهند بود.

ادامه مطلب »

نشست تخصصی روز جهانی تحقیقات بازار – شرکت 1001 برندینگ

هر سال انجمن اروپایی نظر سنجی و تحقیقات بازار (ایزومار)، از شرکت‌ها، انجمن‌ها، نمایندگان و اعضای حقیقی خود که در این صنعت فعال هستند دعوت بعمل می‌آورد تا برای بزرگداشت روز جهانی تحقیقات بازار (12 اردیبهشت ماه، 2 مه) رویدادی برگزار کنند. در این راستا، شرکت بازارنگر با حمایت انجمن تحقیقات بازاریابی  ایران (ایمرا)، نشست هایی با موضوع ” تحقیقات بازاریابی در راستای یک دنیای بهتر” ترتیب داده است. در این نشست ها، نقش آفرینی تحقیقات بازار از منظر کارفرمایان و همکارانی که در صنایع مختلف تولیدی و مشاوره فعالیت می کنند را جستجو کرده و نکات جذابی در

ادامه مطلب »

نشست تخصصی روز جهانی تحقیقات بازار – شرکت مادیران

هر سال انجمن اروپایی نظر سنجی و تحقیقات بازار (ایزومار )، از شرکتها، انجمن ها، نمایندگان و اعضای حقیقی خود که در این صنعت فعال هستند دعوت بعمل می آورد تا برای بزرگداشت روز جهانی تحقیقات بازار (12 اردیبهشت ماه، 2 مه) رویدادی برگزار کنند در این راستا، شرکت بازارنگر با حمایت انجمن تحقیقات بازاریابی  ایران (ایمرا)، نشست هایی با موضوع ” تحقیقات بازاریابی در راستای یک دنیای بهتر” ترتیب داده است. در این نشست ها، نقش آفرینی تحقیقات بازار از منظر کارفرمایان و همکارانی که در صنایع مختلف تولیدی و مشاوره فعالیت می کنند را جستجو کرده و

ادامه مطلب »

نشست تخصصی روز جهانی تحقیقات بازار – شرکت زرین رویا

هر سال انجمن اروپایی نظرسنجی و تحقیقات بازار (ایزومار )، از شرکتها، انجمن ها، نمایندگان و اعضای حقیقی خود که در این صنعت فعال هستند دعوت بعمل می آورد تا برای بزرگداشت روز جهانی تحقیقات بازار (12 اردیبهشت ماه، 2 مه) رویدادی برگزار کنند. در این راستا، شرکت بازارنگر با حمایت انجمن تحقیقات بازاریابی  ایران (ایمرا)، نشست هایی با موضوع ” تحقیقات بازاریابی در راستای یک دنیای بهتر” ترتیب داده است. در این نشست ها، نقش آفرینی تحقیقات بازار از منظر کارفرمایان و همکارانی که در صنایع مختلف تولیدی و مشاوره فعالیت می کنند را جستجو کرده و نکات

ادامه مطلب »

نشست تخصصی روز جهانی تحقیقات بازار – شرکت رامک

هر سال انجمن اروپایی نظر سنجی و تحقیقات بازار (ایزومار )، از شرکتها، انجمن ها، نمایندگان و اعضای حقیقی خود که در این صنعت فعال هستند دعوت بعمل می آورد تا برای بزرگداشت روز جهانی تحقیقات بازار (12 اردیبهشت ماه، 2 مه) رویدادی برگزار کنند. در این راستا، شرکت بازارنگر با حمایت انجمن تحقیقات بازاریابی  ایران (ایمرا)، نشست هایی با موضوع ” تحقیقات بازاریابی در راستای یک دنیای بهتر” ترتیب داده است. در این نشست ها، نقش آفرینی تحقیقات بازار از منظر کارفرمایان و همکارانی که در صنایع مختلف تولیدی و مشاوره فعالیت می کنند را جستجو کرده و

ادامه مطلب »

برگزاري جلسه اعضاي شركت هاي تحقيقات بازار در سال ١٤٠٢

شرکت‌هاي nexlooks و بهینه کاوان کیفیت با هماهنگي انجمن تحقيقات بازار ايران جلسه ای را در روز چهارشنبه مورخ 14 تیر ماه ساعت ٨:٣٠ صبح در سالن جلسات شرکت ISQI برگزار مي‌نمايند. انجمن تحقيقات بازار ايران ضمن دعوت از كليه اعضا محترم به اطلاع مي‌رساند موارد ذيل در جلسه مذكور مورد بررسي و برنامه‌ريزي قرار خواهد گرفت. -برگزاری آمبیانس تخصصی تجاری با موضوع تحقیقات بازار با حضور 150نفر از مدیران عامل، مدیران بازاریابی و مدیران تحقیقات بازاریابی شرکت های بزرگ توليدي و خدماتي -بررسي شیوه‌های پروموت و بهبود تصویر ذهنی خدمات تحقیقات بازاریابی در کشور -تدوین گزارش جامع صنعت

ادامه مطلب »
پیمایش به بالا
Scroll to Top