درباره انجمن تحقیقات بازاریابی ایران
مجمع انجمن تحقیقات بازاریابی ایران

انجمن تحقیقات بازاریابی ایران در سال ۱۳۸۴ و به منظور گسترش، پیشبرد علمی فعالیت‌های تحقیقات بازاریابی، توسعه کیفی نیرو‌های متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه‌های تحقیقات بازار و روش‌ها و موضوعات مرتبط با آن توسط جمعی از فعالان صنفی تحقیقات بازاریابی تشکیل گردید.

شرکت‌های عضو انجمن

جهت آشنایی با خدمات انجمن تحقیقات بازاریابی ایران کلیک نمایید.

Scroll to Top